Hawkai Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har nylig kjøpt meg en g900 fra multicom.no. Jeg plagdes endel med å få inn skjermkort drivere. Jeg lastet ned de nyeste driverne fra ati.com og kjørte igjenom installasjon men.... Når jeg kom til selve driver installasjonen kom denne meldingen: INF-FEILFant ikke videodriver. Så må jeg bare trykke ok, etter dette kommer denne meldingen opp: Installasjonen ble ikke fullført.Forsøk å sette opp skjermkortet med en standard VGA-driver før du kjører installasjonsprogrammet. Jeg fikk lagt inn omega driverne, men vil ha ati driverne! Mener å huske at jeg har fått dette en gang på min gamle bærbare også men, husker ikke hvordan jeg løste problemet! På forhand, Takk. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva med å bruke driverne som fulgte med? Er kanskje det lureste, så er man sikker på at det funker... Lenke til kommentar
quack Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Du har sikkert funnet ut av det nå, men hvis ikke så knoter du fordi du har lasta ned ATI radeon drivere fra ati.com og de driverne er ikke til ATI radeon mobile.. du må laste ned fra ECS sine sider. Det står på sida til ATI også. edit: her står det no lurt http://barbara.no/art.php?artikkelid=5841&side=2 Endret 31. desember 2004 av quack Lenke til kommentar
mastatekno Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ja du skal få drivere til skjermkortet ditt av multicom... regner med at du har kjøpt det der... bare spør dem de sender deg det gratis i think ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå