jacobberg Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har nylig innstalert Window Xp Corperate Edition fordi jeg hørte det var bedre men når jeg skal spille instalerete spill slår pcen seg av... ossen kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det er ingenting bedre med denne versjonen av Win Xp pro. Sjansen for at det kan være noe galt med en del filer er stor siden det ganske sikkert er en piratversjon som har blitt kopiert svært mange ganger. Lurel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tviler på at det har noe med operativsystemet å gjøre. Maskinen din blir trolig for varm eller noe. Har du sjekket event-loggen for å se om du har fått noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Posten din inneholder altfor lite informasjon til at noen skal kunne hjelpe deg. Den er dessuten feilpostet og inneholder klare hentydninger til bruk av ulovlig programvare. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg