DarkSlayer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er borti en bærbar for tiden som skrur seg plutselig av. Den kan skru seg plutselig av selv om strøm er tilkoblet, selv om batteriet er 100%, selv om det er noe på batteriet. Den skrur seg tvert av, er ikke snakk om at den går igjennom noe "shutdown" prossedyrer. Den blir helt svart med en gang. *boff* lissom. Problemet kommer og går. Veldig tilfeldigt. Kan til og med gå dager mellom. Mitt problem er at jeg ikke vet hvordan jeg skal angripe problemet helt. Jeg tipper at det er en hardware feil, kommer ikke på noe software som kan få maskinen til å oppføre seg slik. Problem 2, den er visst kjøpt på elkjøp, vært på service til elkjøp hvor de krevde 350kr, uten at de ville fortelle hva de hadde gjort. (antagelig kjørt inn recovery). Har noen noe gode fremgangsmåte for å snirkle inn problemet? kan være gøy å slå i bordet med noe, til neste gang den dingsen skal til elkjøp. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 På meg virker det som om den ikke får nok strøm et øyeblikk og skrur seg derfor av. Kan vel da være strømforsyninga som ikke er helt god, eller bare en kondensator eller to en plass. Jeg ville vurdert å sende den inn til produsenten av maskinen istedenfor Elkjip, tror det er bedre. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 ingen dum ide... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå