Pixi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvor mye ville dere gitt for følgende: Playstation 1 (Den aller første) Inkl dette: 1 håndkontroll med Dual Shock Alle kabler Disse spillene: - Driver 2 - Gran Turismo 2 - Porsche Challenge - Walt Disney World Quest: Magical Racing Tour - Colin MC Rae Rally 2 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Personlig ville jeg ikke gitt mer enn 200,- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg ville ikke kjøpt den. For gammel til å være brukbar, og for ny til å være nostalgiobjekt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg tror du faktisk vil få mer igjen for det ved bare å ha det liggende i noen år, slik at du tenker tilbake på gode gamle dager. Penger tror jeg ikke det blir mye av for det der gitt. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg tror du faktisk vil få mer igjen for det ved bare å ha det liggende i noen år, slik at du tenker tilbake på gode gamle dager. Penger tror jeg ikke det blir mye av for det der gitt. Kanskje det ja..... Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 150 kr -om du kommer og leverer den på døra mi Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Selg det på qxl i desember, sikkert noen som kjøper det til 500-700. Lag tilbud med at de får spillene billigere viss de kjøper alt. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) solgte den første nintendoen(nes maskin) min for ca 1 år siden. Fikk vel igjen 900 kr for den da Alt handler om å finne de riktige kjøperne, men som Complexion sier så vent med å selge den. Så vil du trolig få igjen mer Endret 1. november 2004 av PulZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå