Gå til innhold

Chipping av PStwo

neero

Anbefalte innlegg

Det lukter litt svidd av opplegget rundt PStwo. De selger den for lik pris som den gamle, også driver EA games (tror jeg det var), og bytter inn gamle PS2 + 5 spill mot en ny PStwo. De har vel funnet en fin måte å forhinde chipping da? Det er hvertfall konklusjonen jeg har kommet frem til.

Har planer om å kjøpe en PS2 nå, men er ikke sikker på hvem jeg skal kjøpe... PS2, eller PStwo...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planer om å kjøpe en PS2 nå, men er ikke sikker på hvem jeg skal kjøpe... PS2, eller PStwo...

Det skal strengt tatt ikke være mulig å kjøpe gammel PS2 nå som den nye er ute. Det kan hende at du fremdeles får tak i en, men meningen er at PSTwo skal erstatte den gamle fullstendig.

Lenke til kommentar

Såpass, det er kommet en chip allerede ja... :) Stikker vel en tur innom butikken i dag da.

Er vel ikke helt umulig å få tak i gammel type ennå, butikkene må vel få solgt de først (hvis ikke de har en avtale med sony om å bytte inn i nye).

Jeg husker ikke helt hvor jeg så at man kunne bytte ut ps2+5 spill med PStwo, har sufa innom rundt 50 sider for å finne informasjon om PStwo i dag... går litt i surr etterhvert.

Lenke til kommentar

Var innom EB Games butikken i sta. Sto sånn flott skilt der at de tok imot gamle PS2'er + 5 spill i bytte mot PStwo.

Skal ikke se bort i fra at det er noen ekstra betingelser der. Tror ikke de tar imot de aller eldste PS2, og heller ikke alle spill.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle få kjøpt meg pstwo, men helst chippet da. Hva vil være det billigste alternativet? Kjøpe ny i butikken og montere chip evnt få andre til å montere. Kjøpe ferdig chippet?

Er det evnt vanskelig å montere en slik chip selv? Har skrudd mye pc, men aldri vært borti noe sånt. Vil jo ikke ødelegge den..

Kan dere anbefale noen på østlandet, helst i nærheten av oslo?

Endret av SuperMorten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...