Xantix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Før jeg muligens ødelegger to plater til en total av hele 8 kr tenkte jeg at ved å spørre kunne jeg kanskje spare meg de penga . Har to pc'er i nettverk. Lurer på om det går greit å brenne samtidig fra en og samme disk med brennerne til pc1 og pc2 når felles source disk er disken til pc1? Vil det også gå greit å brenne på 8x på begge dvd-brennerne eller blir det mye stress for disken å sende data samtidig til to dvd brennere? Det er ikke samme data som brennes ut samtidig. X. P.S begge pc'ene er ganske moderne. Bra cpu og mye ram i begge. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Disken klarer nok jobben, men er litt mer usikker på om nettverket klarer 11 MB/s (8x dvd). Har du vanlig 100mbit nettverk, er vel dette tvilsomt. Du får da bare buffer problemer med gjevne mellomrom, og det tar lengre tid å brenne en med 4x både 4x og 6x gjennom 100mbit nettverk burde fungere bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå