GA Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Så vant jeg ikke denne gangen heller, selv med alt riktig... Grattis til de som vant hvertfall! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 HP R607: In-camera red-eye removal Det samme spørsmålet mange stusset på. Jeg finner hvertfall ikke ut hvor det står at 507 har in-cam-RER, men derimot 607 og 707 har det. Jaja, for sent å fikse på det nå. (though en tilbakemelding på om dette er rett hadde vært greit) HP Photosmart R507 After taking a picture that contains the two tell-tale red spots, you enter playback mode and choose the 'remove red-eye' option Lenke til kommentar
igy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fikk sjokk når jeg leste det siste navnet der, Inge og så kom etternanvet som var et realt antiklimaks:( Uansett, grattis til deg/du/dere som vant!!! Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg vant ikke. Grattis til vinnerne Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Vant ikke denne gangen heller, nei... Sånn går det når man ikke deltar. Gratulerer Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fikk sjokk når jeg leste det siste navnet der, Inge og så kom etternanvet som var et realt antiklimaks:(Uansett, grattis til deg/du/dere som vant!!! Var ikke så langt fra min opplevelse da jeg så på siden, men jeg stusset på hvorfor de hadde kuttet halve navnet mitt Jaja, håper vinnerene koser seg med nye kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå