Trancequence Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Skal ha dette kabinettet: Addtronics 7896A Servertower Skal lakkes "jet black". Jeg lurte på å male kabinettet (har laga en phet logo), og vil vite om det er vanskelig å få til. :smile: Her er bildet: Trancebox (100kb) _tRancequenCe_aPc_ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 16:51, Trancequence skrev:Skal ha dette kabinettet:Addtronics 7896A ServertowerSkal lakkes "jet black". Jeg lurte på å male kabinettet (har laga en phet logo), og vil vite om det er vanskelig å få til. :smile:Her er bildet:Trancebox (100kb) skal du ha malinga slik bildet er med fargeoverganger? Hvis du skal det så må du jo kunne motivlakkering. Dersom du kun skal ha det sort/grønt uten nyansene så er det jo bare å pusse litt, maskere det som ikke skal lakkes og spraye på :smile: sånn ca da, kommer litt an på hvilken look du vil ha. Finnes jo de som skal ha det ultrablankt og driver på med pussing og lakking i 3 døgn... :wink: Lenke til kommentar
Trancequence Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 kan ikke døyten om motivlakkering, men ville gjerne hatt med fargeoverganger/3d effekter (det siste viktigst) :smile: noen som gjør dette mot betaling? dyrt? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 18:03, Trancequence skrev:kan ikke døyten om motivlakkering, men ville gjerne hatt med fargeoverganger/3d effekter (det siste viktigst) :smile:noen som gjør dette mot betaling? dyrt? Vel du må nesten ringe til et verksted som driver med motivlakkering av biler. De kan gjøre det med kassa di også. Beregn å bla opp opp en del lapper ja. 4000 kanskje(*wild guess*)? Lenke til kommentar
las^se Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 eehh... er ikke noen modder eller.no men hvorfor ikke gjøre d enkelt.. send d bildet ditt til fremkalling i en fotobutikk... lim på bildet, og lakk en overgang mellom kabinett å bilde.. ikke værre.. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 halla folkens , lurte litt på dette med foto bilde og casemods , det er greit nok å fremkalle bildet men er noe dritt å ha på kassa , de derre papir sjøtene får du aldri 100% vekk og ikke nok med det , tror ikke det hadde blitt så pent med papir ( fotopapir) på kassa :smile: ( fraråder dette ) skal du ha 3D grafikk på kassa så er det motiv lakering som er det beste men også det dyreste ( dessverre : ) , men det finnes en annen løsning også , jeg vet ikke med dere men jeg er såpass heldig at jeg har en kamerat som driver med 3D reklame og grafitti, og en grafitti tegner er nesten like god som en motiv lakerer ( jeg sa nesten :smile: ) så kjenner dere noen som driver med grafitti så er det en god og billig løsning , og bedre enn foto papir :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå