arnizzz Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei jeg lurer på hvordan jeg skal brenne en DVDfilm når jeg kun har DVD brenner og ikke en ekstra DVD leser. Finnes det noe program som gjør at jeg kan lagre DVDen på maskina som et mellomlager, for å brenne den ut like etterpå (som DVD med menyer og alt)? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 nero kan vel også brukes Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det blir ikke noe tull med sånn sikkerhetsperrer o.l da? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja men Copy en på nero , Men du ''shrinker'' DVD platen til 4,7 gb med DVD shrink anbefaler vers.2.3 Ikke 3.2 Så vis den tar 6gb kan du bare fjerne \ krympe ting . Så brenner du det ut som om det skulle være Vanelige .Vob filer osv Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ja men Copy en på nero , Men du ''shrinker'' DVD platen til 4,7 gb med DVD shrink anbefaler vers.2.3 Ikke 3.2 Så vis den tar 6gb kan du bare fjerne \ krympe ting . Så brenner du det ut som om det skulle være Vanelige .Vob filer osv Det skjønnte jeg svært lite av. Testa litt med DVD shrink (nyeste tror jeg). Da kunne jeg lagre som .JSO og brenne ut. Ble vel på 4GB og noe. Men kan jeg bare brenne ut den ISOen og forvente at det fungerer på DVDspillere da? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja men Copy en på nero , Men du ''shrinker'' DVD platen til 4,7 gb med DVD shrink anbefaler vers.2.3 Ikke 3.2 Så vis den tar 6gb kan du bare fjerne \ krympe ting . Så brenner du det ut som om det skulle være Vanelige .Vob filer osv Det skjønnte jeg svært lite av. Testa litt med DVD shrink (nyeste tror jeg). Da kunne jeg lagre som .JSO og brenne ut. Ble vel på 4GB og noe. Men kan jeg bare brenne ut den ISOen og forvente at det fungerer på DVDspillere da? Det kan du trygt forvente ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå