brillan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ville bare si at min ungdomsbedrift, som avholder lan, ble sponset med t-sjorter fra mpx.no. Synes dette er et veldig tiltak av mpx. De kan regne med min støtte i fremtiden vis jeg skal kjøpe varer å jeg er i tvil hvor jeg skal bestille fra. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jess, etter min mening en av landets tre beste webbutikker, om ikke den beste. Endret 1. november 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har hatt lan selv og ble sponset med t-skjorter fra mpx. Fikk også mye stash av komplett, mens jeg fikk ingenting av netshop og psdata Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) har flere ganger blitt sponset av MPX med t-skjorter, men desverre bare det. komplett og andre butikker har gitt oss headphones, TP kabel osv. "log on me" hehe eXploid: sjekk geekstuff. de driver nemlig core dump event services, og jeg fikk en blekke med ting og tang dem kunne hjelpe med. eieren av geekstuff og CDES er Ulvestad, crewleder på TG i år. desverre fikk jeg ikkenoe henvendelse tilbake etter masse mailing med Ulvestad aka. Norwolf, men det var i begynnelsen av TG stria, så jeg tipper han hadde nok å stri med EDIT: 1k jubileum, jippi Endret 1. november 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ålreit gjort av MPX, men de får jo markedsført seg selv, hvis alle går rundt med MPX t-skjorter. Det blir en vinn-vinn situasjon... Lenke til kommentar
TStyve Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har god erfaring med MPX så langt så om de får litt ekstra reklame gjør nok ingenting. Jeg handler litt på forskjellige web-shopper, de fleste har jeg god erfaring med så langt. har bare ett unntak i min liste. Tråden finner du her. Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvordan blei du/dere sponset?? Ringte dere opp mpx og sa dere skulle ha lan?? Litt info? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 for å bli sponset av en webshop anbefaler jeg virkelig å ringe. MPX stiller med t-skjorter uansett, dem kan du bare ringe. en annen ting, stabburet må dere ringe. dem sponser alltid, og da mener jeg alltid, med 20 grandiser. Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har også kun positive erfaringer med mpx.no Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hvordan blei du/dere sponset??Ringte dere opp mpx og sa dere skulle ha lan?? Litt info? Sendte mail, fikk svar etter 15min. Lenke til kommentar
fizk Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ville bare si at min ungdomsbedrift, som avholder lan, ble sponset med t-sjorter fra mpx.no. Synes dette er et veldig tiltak av mpx. De kan regne med min støtte i fremtiden vis jeg skal kjøpe varer å jeg er i tvil hvor jeg skal bestille fra. "Sponset med t-skjorte"?? Synes det høres ut som at dere gikk med gratis reklame jeg..? Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ser vel ikke helt poenget med å ha MPX t-skjorte. Det eneste praktiske jeg ser er at man ikke sliter ut en eller annen billig t-skjorte under noen harde data-dager. Nettverkskabel er vel egentlig mer nyttig Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 sende dete mail og sa at der skulle ha lan og bestillte visse ting? hub og kabler og fikk med t-shorter Lenke til kommentar
loggon Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ser vel ikke helt poenget med å ha MPX t-skjorte. Det eneste praktiske jeg ser er at man ikke sliter ut en eller annen billig t-skjorte under noen harde data-dager. Nettverkskabel er vel egentlig mer nyttig Blir jo litt enklere for arangjør å se hvem som er med og ikke med(holde oversikten)!. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 T-shirts er billige compopremier. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg og en kompis arangerte lan rett før sommer ferien, jeg sendet mail til noen nett butikker, vi fikk gensere fra mpx! Lenke til kommentar
genetex Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 på ett slikt lan, er det en grense for hvor mange mennesker som må vere med? eller kan jeg ringe opp/sende mail og si jeg skal ha ett lan på 5-10 personer og spørre om jeg blir sponsa? er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå