bob_kaare Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 deiser snart i postkassen, og gleder meg som en vaffelstrikkendes hest i motvind. Er det noen som har noen tidligere erfaring med DEstrukt mattene?Jeg har for tiden en Microsoft Explorer i 4.0 mus, og har brukt diverse musmatter. Everglide Atacka, Func 1030 og Steelpad 4S, som jeg i dag bruker. Er veldig fornøyd med den, siden den er veldig glatt og null motstand når jeg bruker Teflon pads på musa. Jeg skulle prøve en tøy matte, fordi den har litt motstand, og jeg skulle prøve litt mer stabil kontrollering av musa på den måten. En annen grunn er at jeg må ha en musmatte som er stor nok for sensen min. På Steelpad 4S gjør jeg generelt 180c i FPS spill.(CS, COD, UT osv...) så jeg kunne tenke meg en musmatte der jeg kan gjøre 360c på et "musedrag". en liten "test" kommer vel når jeg har fått prøvd den. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du gjør 180c på hvor mange cm? Og hva er et musedrag? Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 gjør 180 grader på en hel steelpad 4S. 25 mc elns?et musedrag er i min forstand så langt du kommer fra den ene til den andre siden av musen med en håndbevegelse, der du bare bruker håndleddet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 OK. Gleder meg til test, verden trenger flere musematter! Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 TestZone! Her skal jeg prøve å formulere en test da: SPeccs: 445x352mm Mus: Microsoft Explorer 4.0, med Teflon pader fra Miroplex. Jeg har testet det i CS og diverse andre FPS shootere, samnt Wc3TFT. Dette er den desidert største musmattene jeg har prøvd( Everglide Giganta, Func1030, THermaltake, Steelpad 4S, Icemat) Selve musmatten er bygd opp av skumgummi med det www.microplex.no kaller "et superglatt" stoff. Nå vel, det er et GLATT stoff, men så fort du legger litt tyngde på musen, og prøver å flytter musen fort over underlaget, kjener man motstand og det bremser. Derfor kan man si at det er en glatt musmatte, med delvis motstand. Jeg har i ca et halvt år brukt Steelpad 4S, som er en veldig glatt matte med harde musepads, så forskjellen er: Steelpad4S: bråe/faste eller sakte bevegelser: spiller ingen rolle; lik motstand og musa glir like lett. DestruktXL: ved bråe og kjappe bevegelser merker man høyere motstand enn med 4S. Den er også mye mere "behagelig" å bruke enn den kalde Steelpaden. Denne her passet også mye bedre for min sensetivity i FPS shootere. Nå kan jeg foreksempel gjøre 300-320c på hele musmatten, mot ca 180c på Steelpad 4S! Konklusjon: *Veldig stor bruksflate *passer bra til MS 4.0 *lett *god friksjon mot bordflate og underlag *behagelig "topp" lag *får lett "frynser" i kanten(dette er etter en halv dags bruk *tar stor plass *litt i overkant friksjon/motstand ved raske bevegelser. All over 8/10. Det som trekker ned er egentlig friksjonen, som noen syns er en veldig god ting. Prøver å få ut noen "slitasje" bilder snarest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå