DATA_GUT Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 noken so veit om ditte korte er bra MSI KT3 ULTRA-ARU Hovedkort for Socket A??? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hørt at ytelsen er midt på treet, men man får jo utrolig masse HK for pengene dah!!Har faktisk kjøpt et slikt og skal hive det inn i PC'en i dag. Skriver tilbake når det er innstallert. Ha en fin dag! ps - både hardinfo.dk og tomshardware.com har hatt stortest på 333 HK - Ta en titt på de.. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 kortet har integrert 5.1 lydkort, ATA-133 Raid kontroller og USB 2.0... Det er jo ihvertfall et pluss Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 har sett testen på tomshardware noken som har kortet da??? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 kjempekort. har det selv. helt ærlig så taper du ikke all verdens ytelse i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 MSI KT3 ULTRA-ARU er en Sau i Ulvedrakt. Det sier jeg som har hatt det, og det sier Tomshardware. MSI Kortet mitt fungerte ikke da jeg fikk det. Jeg returnerte det og fikk nytt tilbake da funka det heller ikke. Jeg vet dette fordi alle delene funker i mitt ASbit hovedkort. GO Abit og Asus, DET ER KVALITET!!!!!! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 LØP Å KJØP ! Har nå fått inn kortet i min PC og er så langt meget fornøyd! Alt fungerte perfekt fra første boot. Har klokket opp XP'en min fra 1600+ til 1800+ og det uten noen slags opplåsing Prosessoren er t.o.m. kjøligere enn når jeg kjørte den uklokket på et asus A7A266 kort (der hadde man ikke muligheten til å klokke den opp en gang - Lyden på kortet (integrert) er suveren (nå er ikke jeg lydfrik, men hører masse på mp3 osv.) Så min dom så langt er at kortet er helt suv!! i alle fall til mitt bruk :wink: Ha en super dag alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå