Gå til innhold

Hvor kan jeg lastened java?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Erm... Fy! ;)

Gir vel ikke folk en link med ms-jvm på, er jo en grunn til at de ikke får lov å shippe denne lenger.

Ja, Sun var misunnelige på Microsoft fordi sistnevnte klarte å lage noe som faktisk fungerte. Sun sin har alltid minnet meg om noe fra Windows 3.11 tiden. I tillegg skal den på død og liv ned i System Tray. :sick:

Lenke til kommentar
Erm... Fy! ;)

Gir vel ikke folk en link med ms-jvm på, er jo en grunn til at de ikke får lov å shippe denne lenger.

Ja, Sun var misunnelige på Microsoft fordi sistnevnte klarte å lage noe som faktisk fungerte. Sun sin har alltid minnet meg om noe fra Windows 3.11 tiden. I tillegg skal den på død og liv ned i System Tray. :sick:

Må henge meg på her ja. Sun sin java minner meg om Windows med 16 farger, og den fucka kaffekoppen i trayen (som det går ann å fjerne, men likevel...) gjør ikke saken bedre. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Erm... Fy! ;)

Må henge meg på her ja. Sun sin java minner meg om Windows med 16 farger, og den fucka kaffekoppen i trayen (som det går ann å fjerne, men likevel...) gjør ikke saken bedre. :thumbdown:

Tydelig at dere vet hva dere snakker om : :!:

NOT.

Du finner det du leter etter på http://java.sun.com !! Utdaterte wanna-be Java fra Microsoft bør en absolutt holde seg vekke fra.

Angående ikonet i tray så er det fullt mulig å fjerne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...