Gå til innhold

Amd Sempron bra spille prosessor?


ClawHammer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og angående flashing av BIOS uten cpu støtte, så hvorfor ikke spørre i butikken der man kjøper om de kan flashe BIOS for deg???

 

Det ville jo verdt flaut jo. Vi lever jo av pc hjemme (Data firma).

Så hva inn i gamperæ*a er problemet da?

 

Skal man ha sempron på et hk som må flashes så vil sikkert de fleste serviceinnstillte butikker flashe bios før de sender kortet, det koster ingenting og spørre. Hva som er flaut med det lurer jeg på.

 

Hvis du jobber i en databutikk så er det jo bare å røske fram en A64 cpu, flashe og så ta med seg kortet hjem.

 

Snakk om å lage problemer av ingenting :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og angående flashing av BIOS uten cpu støtte, så hvorfor ikke spørre i butikken der man kjøper om de kan flashe BIOS for deg???

Det ville jo verdt flaut jo. Vi lever jo av pc hjemme (Data firma).

Jaha... jeg skjønner..

Du(dere) driver "Data firma"... klarer ikke å flashe.. og sliter med "quoting"..

Da tror det jeg er lurt å lurke litt først.. før man kaster seg ut i ett forum som dette med skråsikre uttalelser om Sempron.. :p

 

PS.

Ikke vondt ment altså.. jeg sliter selv med å skjule min inkompetanse.. :p

Lenke til kommentar
Men kan ikke du forklare åssen man skal flashe biosen uten og se noe.

 

Det sier seg sjøl at det er vanskelig å flashe når maskinen ikke starter ordentlig (merk: problemet er ikke at du ikke ser noe, men at maskinen ikke har startet ordentlig).

 

Derfor tager Man en CPU av en Standard støttet av Eders hovedkorts BIOS og plasserer denne korrekt i Hovedkortets CPU-sokkel.

Man gjennomfører så "flashingen" på den måte Eders Hjerte måtte begjære.

Informasjon om flashing finner De i overklokking.nos Flash-guide.

Skullle De være så uheldig å ikke ha en passende CPU i hende, spør butikken om de kan flashe for Dem.

 

Akkurat gjort dette selv, WinFlash gjorde det enkelt. :yes:

Lenke til kommentar
Og angående flashing av BIOS uten cpu støtte, så hvorfor ikke spørre i butikken der man kjøper om de kan flashe BIOS for deg???

 

Det ville jo verdt flaut jo. Vi lever jo av pc hjemme (Data firma).

Så hva inn i gamperæ*a er problemet da?

 

Skal man ha sempron på et hk som må flashes så vil sikkert de fleste serviceinnstillte butikker flashe bios før de sender kortet, det koster ingenting og spørre. Hva som er flaut med det lurer jeg på.

 

Hvis du jobber i en databutikk så er det jo bare å røske fram en A64 cpu, flashe og så ta med seg kortet hjem.

 

Snakk om å lage problemer av ingenting :D

Hvis du jobber i en databutikk så er det jo bare å røske fram en A64 cpu, flashe og så ta med seg kortet hjem.

 

Synes du misforstår litt jeg. Jeg jobber ikke i en databutikk, den sempronen var faktisk den første 64 biten som har verdt i dette huset jeg bor i. Firmaet driver med servere og programvare. Det er bare 3 annsatte i det firmaet så det er lite. Men ikke si at vi er en Data butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...