Gå til innhold

ny razer mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sitter her og venter på de nye razer musene. chamelon og lava. er det noen der ute som vet når de er ute på nettet/butikken på hjørnet? hørte at de skulle komme i november, men begynner å bli utolmodig. har trossalt ventet på den i to mnd.. :hrm:

Ja. Samme her. Sendte en forespørsel til Razerzone.com med spørsmål om når de skulle begynne å sende ut de nye Diamondback. Men alt jeg fikk til svar var "sometime in november" :(

 

Ellers vil jeg anbefale deg å følge med her: razer.tigga.org. Står en del om status på leveringene til Europa.

 

K :w00t:

Lenke til kommentar

mushi er en bilgal jente på 18 år med diabolic midi-tower med rosa neon-lys som kostet henne 500 spenn og ville gitt den ene armen sin for en supra.. :love:

sitter hele dagen å digger til prodigy så hele huset rister..

 

 

snakke med seg selv i 3-dje person.. :nei:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
og det snakker du om! sitter her med 'noname' musa mi som jeg fikk med pc'n når jeg kjøpte den for leeenge siden. det funker annen hver gang jeg skrur på pc'n :ermm: trenger ny mus!

Har IME 4.0. Var knallfornøyd med den i starten. I utgangspunktet en dritbra mus. Men nå nekter den å oppfatte at jeg trykker på den over halvparten av gangene jeg trykker! Den nekter å lese bare det er litt svette på musematten også :(.

Lenke til kommentar
mushi er en bilgal jente på 18 år med diabolic midi-tower med rosa neon-lys som kostet henne 500 spenn og ville gitt den ene armen sin for en supra..    :love:

sitter hele dagen å digger til prodigy så hele huset rister..

 

 

snakke med seg selv i 3-dje person..  :nei:

 

Btw: Hvis du er interessert i Razer Viper, så har de den på EB Games.

Oi! Jeg som trodde det var en utdødd rase :love:

Hvis du skal ha rosa mods til El Diablo, kan du prøve disse:

Microplex

3Dfxcool

 

Tror du finner noe der :)

 

Kult kabinett, forresten. Og hvis du er interresert i Razer Viper, lillebroren, så har de den på EB Games.

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...