Fat_ASS Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kjedebrev suger!! HAHAHAHAHAHA!!! Skal sende til alle som sender meg dumme kjedebrev!! :!: Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Roffel.... Har allerede sendt den videre til alle emailadressene jeg har Lenke til kommentar
alsvik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hahaha! faen så bra! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *Krampe* Er jeg den eneste her som kun har fått et kjedebrev i mitt liv? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *Krampe* Er jeg den eneste her som kun har fått et kjedebrev i mitt liv? det går ikke ann! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Joda, får aldri reklame og annen spam heller... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hmm.. han kan ikke å skrive.. han skrev brummundal istede for brumunddal.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fy og fy den er gammel... Så den jo for flere år siden... Men bra er den jo... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hmm.. han kan ikke å skrive.. han skrev brummundal istede for brumunddal.. krise!! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hmm.. han kan ikke å skrive.. han skrev brummundal istede for brumunddal.. krise!! jepp!!! det er det størrste krisa som noen gang har vært..... NOT! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hater kjedebrev så masse at jeg faktisk hatet den der og! Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hehe. Godt og høre at det ikke bare er meg som ikke liker kjedebrev. Så mye uflaks jeg skulle ha hatt siden jeg ikke har sendt alle brevene videre Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fy og fy den er gammel... Så den jo for flere år siden... Men bra er den jo... Tror jeg fikk den i 1897 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå