Øystein.F. Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Etter 20 år med klassiske melodiar på rekke og rad, ser det ut til at fantasien tok slutt for Nobuo Uematsu. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Trist, da har Square i løpet av de siste åra mistet de to mest geniale på sitt område: Uematsu, og Mitsuda.... Synd. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har absolutt ingenting til over for dette selskapet av svindlere, måtte sperre Visa kortet for å få de til å slutte å trekke for min FFXI konto, enda jeg ringte, sendte mail og klaget. Skulle vært saktsøkt.. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har absolutt ingenting til over for dette selskapet av svindlere, måtte sperre Visa kortet for å få de til å slutte å trekke for min FFXI konto, enda jeg ringte, sendte mail og klaget. Skulle vært saktsøkt.. Er du ikke ferdig med greia der enda? Uansett bør du ta den saken til en annen plass enn denne diskusjonen. Virkelig synd at Uematso har gitt seg, en brilliant mann med veldig mye god musikk på samvittigheten! *Hyller mannen* Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har absolutt ingenting til over for dette selskapet av svindlere, måtte sperre Visa kortet for å få de til å slutte å trekke for min FFXI konto, enda jeg ringte, sendte mail og klaget. Skulle vært saktsøkt.. Er du ikke ferdig med greia der enda? Uansett bør du ta den saken til en annen plass enn denne diskusjonen. Virkelig synd at Uematso har gitt seg, en brilliant mann med veldig mye god musikk på samvittigheten! *Hyller mannen* Nei desverre, måtte nok sperre mitt Visa kort:( Men kan ikke huske å ha nevnt det på dette forumet, muligens noen andre har blitt svindlet på samme måte? --- Sant, egentlig var det jeg mente at Square Enix hadde godt av det Men, Nobuo Uematsu er utrolig flink til å lage musikk, satser på at han fortsetter med å lage spillmusikk for andre utviklere:) Lenke til kommentar
Doga Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Men kan ikke huske å ha nevnt det på dette forumet, muligens noen andre har blitt svindlet på samme måte? Det kan hende, ble plutselig usikker, men har jeg "tatt" feil mann så kan jeg ikke annet enn beklage det Vi er i alle fall enige om det tråden handler om, og det er i alle fall bra! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 yes, det var kjipt, han er en av de heftigste håper han bruker tiden sin til å arrangere mer av spillmusikken sin for orkestre, og release av disse innspillingene. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Too bad, får håpe han kan lage litt musikk for dem freelance. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Det vil han nok sikkert gjøre Elyas Jeg synes også det er veldig trist at han har sluttet. Han er et virkelig geni, som har satt veldig preg på Final Fantasy-serien. Men vi vil nok garantert få høre mer fra ham i framtiden også. Jeg tviler på at han kommer til å bryte all kontakt med Square. Edit: Skriveleif Endret 3. november 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes det er godt at han stakk jeg da.. Musikken hans vart genial, men FF spella i det siste har verdt elendige. Blir for dumt med møkkaspell med super Musikk. Kansje han nå lager musikk tell ett spell som fortjener det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Synes det er godt at han stakk jeg da.. Musikken hans vart genial, men FF spella i det siste har verdt elendige. Blir for dumt med møkkaspell med super Musikk. Kansje han nå lager musikk tell ett spell som fortjener det. Møkkaspill er det vel ikke. Endret 3. november 2004 av Solid Knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg