Gå til innhold

En God ide til utolmodige NettHandlere

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som klager på at det tar opp til en uke før de får pakker, noe som ikke er rart om de bestiller på fredags ettermiddag som mange faktisk har gjort.

bestilte pakker fra komplett og netshop i går, jeg satt hele kvelden for å finne ut hva jeg skulle bestille, ved 5-6 anledninger fikk jeg bedre forslag til kjøp som jeg kunne forandre da ingenting blir sendt søndag, åpent kjøp. (var til og med innom mpx).

Etter mye fremm å tilbake kom jeg frem til en bestilling som de fleste var enige om var ok på forumet, jeg fikk nye e-mail om at de nye kjøpene var registrert fra netshop og komplett med en gang (fikk svar på mail fra netshop 23.38! på søndag).

sjekket mailen kl 9.00 i dag, begge pakkene er registrtert på posthuset, fortere kan det umulig gå, så nå er alt opp til posten seff.

Med andre ord, søndag kveld er en genial kveld å sitte å bestille på, anbefalles på det sterkeste

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var da et litt merkelig råd. jeg tror faktisk pakken kommer fortere frem visst de bestiller et par dager før istedet for og vente to dager. ;)

men men, jeg skjønner va du skal frem til..

de som klager på at det tar lang tid og få pakker bor nok langt nord i landet. jeg merket hvertfall uhyre stor forskjell når jeg fyttet til trondheim fra tromsø..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...