knatten Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei! Hw.no skal arrangere dataparty, og trenger i den forbindelse et dyktig net-crew. Interesserte kan sende en mail til [email protected], men husk for all del å lese dette først, og å dokumentere relevant erfaring i mailen. Videre diskusjon tas i tråden jeg linket til over. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Svært så det strøs rundt med GT-tråder da Lenke til kommentar
Irons Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Svært så det strøs rundt med GT-tråder da Tror de poster i alle kategoriene som det trengs crew eller lignende til... feks så poster de at de trenger noen til å lage logo i design forumet, at de trenger netcrew her, men alle linkes til den under spill.. Er jo ikke alle som leser under spill (jeg har ikke vært på den delen av forumet ) Sp33D Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) jeg kan sikert være el-crew. men jeg tar normalt mellom 10 til 15kr pr plass(finner du noen biligre så si fra(se privat mail for mer info) .jeg rigger strøm opp på da, men så tar jeg av meg alt, som skap, kabler , padder til kobling osv... og rydder ned, og beregner at vær pc bruker ca 400watt (ikke 200watt som tg gjør) så sikringen går som regle aldri. og jeg har hadt strøm på ca 50-60datapartys. er foresten elektriker(med fagbrev), jeg er admin på polarparty (500stk) andre ting vi leier ut som bord/stoler og sånt finnes på www.polarparty.no/utstyr.php Erik Ranvik Endret 23. februar 2008 av ranvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå