adawen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dette burde egentlig vært posta under humor, men siden jeg er politisk korrekt, så poster jeg den her. - http://www.fedrelandsvennen.no/kulturpuls/article241793.ece *rofl* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det er tydeligvis viktig å kunne synge i dette programmet. Genial artikkel! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Word Endret 1. november 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hhahahah ... jaujau da går an da og... :!: Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 ganske godt fortalt.. tviler på at spydkasterhistorien faktisk hadde hjulpet, men moro lesning likevel :9 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Fedrelandsvennen holder høyt nivå ja. Artig historie. Endret 1. november 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fedrelandsvennen holder høyt nivå ja. Den historien kunne nok stått i hvilken som helst norsk avis. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det ekleste med denne historien er at "lillebroren til hele norges spydhåp" sikkert hadde solgt som bare det, uavhengig av sang/talent. Men jeg skal ikke begi meg ut på hva jeg syns om Idol. Litt morsom fortelling var det da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Men jeg skal ikke begi meg ut på hva jeg syns om Idol. Tror det er best, det virker som de fleste over 14 har skjønt at dette er realityserie ala Big Brother som pumper ut nok et one-hit-wonder. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hehe, denne burde vel flyttes til Humor-seksjonen Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Forklarer jo en hel del dette her hehehe, dårlig bra Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nåja, man skal ikke tro alt man leser. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 En som er LITT sur fordi han ikke kom med, kanskje? Men genial artikkel for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå