Bleelekwwl Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Høres fett ut! Det blir jeg med på garantert! Lenke til kommentar
knatten Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Mortifer: Heia Tasslehoff! (ref. sig.) Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 har dere en egen side ell noe? gidder ikke å lese 9sider nå... ta lane i drammen a, blir ikke så langt å kjøre for MEG! men åssen side kan jeg melde meg på, og se litt info? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Woho, høres dritfett ut Joiner jeg, om det ikke blir sydentur på gjengen da?! (i samme tidsrom da seff) Endret 10. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det med en egen irc kanal. Er det mulighet for å få utdelt .exe fila elns til det da? Jeg og mange jeg kjenner har ikke adgang til irc (har sliti med å få det til ) Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ser frem til det allerede. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hw.no lan hadde vært max! Synd det skal være i Oslo. *Ønske seg laptop og flybilett*. Vis dette lanet blir bra, vil dere da vurdere lan andre steder i landet også? Om du bor på et sted hvor flere fra hw.no kunne tenke seg å bli med, kan dere arrangere busstur da. For min del trenger jeg bare laptop'en min, men vurderer sterkt å arrangere busstur fra bergensområdet. Så får jeg med meg den stasjonære også..... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 oj, denne posten har ikke jeg fått med meg... Dette var et bra initiativ fra hw.no nettverkets sin side - Stå på Og selvfølgelig, jeg kommer hvis dette blir noe av /Clvn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 kom på noen ting som hadde vært bra. Få en eller annen hvitevareprodusent med å stille opp med vannkokere/microbølgeovner+++ Ta også og kontakt stabburet for å spør om de er interisert med å sponse LAN'et med pizza/pizzatoast. Og kanskje coca-cola company? Og legg dere på en litt bedre brus-pris en oslolan.. De solgte 1liter cola for 30,- :/ /Clvn Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 toro sponser nudler! ring dem! Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hw.no bruker 'undertegnede' så mye, fordi undertegnede er et mojo ord å bruke Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvor skal dette lanet arrangeres om det så blir noe? Det har sikkert stått noe om det tidligere, men jeg fant ikke noe... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Lanet skal arrangeres i oslo-området.. Det er ihvertfall det som står her... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det finnes flere aktuelle steder, som vi får svar fra snart. Dere som lengter etter web-side får bare vente. Ergo, det finnes ingen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ADMIN! Dere burde legge ut en logocompo så fort som mulig, fordi da vil folk begynne å assosiere logoen med GTLANfør Og i tillegg vil det bli større interesse for dette lanet da... Natti-natt, folks... /Clvn Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ADMIN! Dere burde legge ut en logocompo så fort som mulig, fordi da vil folk begynne å assosiere logoen med GTLANfør Og i tillegg vil det bli større interesse for dette lanet da... Natti-natt, folks... /Clvn Jeg foreslår at du sjekker ut dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322487 Jeg mener da jeg har nevnt det i tråden her tidligere og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ADMIN! Dere burde legge ut en logocompo så fort som mulig, fordi da vil folk begynne å assosiere logoen med GTLANfør Og i tillegg vil det bli større interesse for dette lanet da... Natti-natt, folks... /Clvn Jeg foreslår at du sjekker ut dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322487 Jeg mener da jeg har nevnt det i tråden her tidligere og. Ups, my mistake.. Var veldig trøtt da jeg skrev dette innlegget... Det jeg mente var å lage et innlegg om logocompo på fremsiden av hardware.no Kanskje gratis inngangsbillett / halv pris eller noe sånt til vinneren? Hadde jo vært artig å sett på forslagene som kom inn da (ja, jeg vet at det er en logo-thread på forumet allerede, men det er sikkert mange som ikke vet om denne..) /Clvn Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Premien ER gratis inngang Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 kan vi bestille biletter i dag? Dette høres skikkelig fett ut! Men er det sånn at det bare er for hw.no medlemmer? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå