kamus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 QUOTE (kennethdammyr @ 06/11/2004 : 16:43) Hvordan går det med planlegging av crewene? Forhåpentligvis får vi sendt ut en epost i morgen hvis jeg ikke husker helt feil. Har dere sendt ut mail til de som er vurdert til crew eller har dere ikke rukket det? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jehess. Med i crewet og greier Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 QUOTE (kennethdammyr @ 06/11/2004 : 16:43) Hvordan går det med planlegging av crewene? Forhåpentligvis får vi sendt ut en epost i morgen hvis jeg ikke husker helt feil. Har dere sendt ut mail til de som er vurdert til crew eller har dere ikke rukket det? Mail skal være sendt ut til _alle_ ... noen vi har glemt? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Har dere sendt ut mail til de som er vurdert til crew eller har dere ikke rukket det? Sendte deg en mail den 4. nov. ang crew. Sendte deg en ny mail nå nettopp ang. intraforum. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hvis _alle_ innebærer alle som har sendt søknad har dere glemt meg Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Blir det første innlegget redigert eller lager dere nye innleg hver gang det blir bestemt noe nytt? Kommer det kun til å være for medlemer av hw-nettverket? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Blir åpent for alle, men det kommer en interesseliste senere (ref mr uelands post tidligere ) \\Sp33D Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vi redigerer ikke førsteinnlegget nei, vi svarer bare med nye innlegg. Det vil være åpent for hvem som helst, men det er klart at vi håper på flest mulig hw.no medlemmer. Dette er eneste plassen vi har nevnt dette så det er neppe så mange ikke-lesere som vet hva som skjer. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Aner ikke hva LAN går ut på rent visuelt, men om man trenger showlys/scenelys/konsertlys/ eller lydanlegg, så kan jeg stille med noe der skulle jeg tro Hilsen Fjartan Lysdesigner/Lydtekniker Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes dere bør sette opp en IRC kanal for LANet. F.eks. gt.hw.no @ EFnet (EFnet!). Blir mer oversiktlig sånn. Og jeg blir med, bare jeg får underskrift av foreldre. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes dere bør sette opp en IRC kanal for LANet. F.eks. gt.hw.no @ EFnet (EFnet!). Blir mer oversiktlig sånn. Og jeg blir med, bare jeg får underskrift av foreldre. Blir mer oversiktlig mtp på hva? Blir LAN'et mer oversiktlig om vi har egen IRC-kanal? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Aner ikke hva LAN går ut på rent visuelt, men om man trenger showlys/scenelys/konsertlys/ eller lydanlegg, så kan jeg stille med noe der skulle jeg tro Hilsen Fjartan Lysdesigner/Lydtekniker Send en mail til [email protected] med søknad dersom du er interessert. Vi trenger noen til å ta lys-delen, samt sponsor til lyd-delen. edit; sorry dobbeltpost, den posta på nytt, istedetfor å redigere den forrige posten. Endret 9. november 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes dere bør sette opp en IRC kanal for LANet. F.eks. gt.hw.no @ EFnet (EFnet!). Blir mer oversiktlig sånn. Og jeg blir med, bare jeg får underskrift av foreldre. Blir mer oversiktlig mtp på hva? Blir LAN'et mer oversiktlig om vi har egen IRC-kanal? Mener at det går fortere å få informasjon fra brukere som vil være med, og at vi får snakket i realtime. Jeg synes ihvertfall det blir en fordel. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 På dette tidspunkt ser jeg ikke helt hva vi får ut av å sette opp en irc kanal. Annet en at brukere får forventninger om at man får svar i realtime, noe som vi nok ikke har tid til. Jeg mener vi har besvart alle spørsmål som har kommet her. Når vi nærmer oss lanet vil det nok komme en irc kanal. Men nå er ingenting annet enn at det blir et lan offisielt. Det vil etterhvert komme en nettside hvor dere kan følge utviklingen. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det vil etterhvert komme en nettside hvor dere kan følge utviklingen. Apropo nettsider; har dere fått tak i designet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nupe, men undertegnede jobber med noe på egenhånd med mindre noe skulle dukke opp snart. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 mulig å sette opp en liste over hvem som er crew? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) mulig å sette opp en liste over hvem som er crew? Dette er foreløpige crew; Nett/srv-crew; bludern fra Barbara.no the_real_Sp33D rasputin_g Zenit jallakim Kamus, dersom vi skal ha Windows-servere Strømcrew; Foreløpig har vi ingen personer i strøm-crew, men flere aktuelle kandidater. Send gjerne tips til [email protected] om du kjenner noen kompetente innenfor strøm. Visualcrew; tomasoll - leder kennethdammyr - kamera fjartan - lys jallakim - altmulig Gamecrew; TST - leder gamer.no-folka Infocrew; Ueland - leder jokki fra Programmer.no Her mangler vi seks folk, så hvis du kjenner noen som er interessert, send mail til [email protected] Securitycrew; Complexion Den Polse Kjetil Hans Marius Plomma2 Her trenger vi folk! Vi har et mål å skaffe 12 personer totalt. Kjenner du folk som er interessert, send mail til [email protected] Endret 10. november 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sendte en mail jeg. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hw.no lan hadde vært max! Synd det skal være i Oslo. *Ønske seg laptop og flybilett*. Vis dette lanet blir bra, vil dere da vurdere lan andre steder i landet også? Nupe, men undertegnede jobber med noe på egenhånd med mindre noe skulle dukke opp snart. Hvorfor bruker dere Hardware.no folk ordet "undertegnede" så mye? Det er morsomt å lese testene og telle antall "undertegnede" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå