kaaasen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kommer dere til å lage en dedikert side til LANet eller? Hadde kanskje vært kjekt å samlet alt på en oversiktig side, eller hva? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vi kan nesten ikke gå ut nå og si hva programmeringscompoen vil være Nei, jeg skjønner, men kan dere si hvordan opplegget er? Vil være tidspress på å programmere noe e.l.? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ...Og det er nok heller ikke bare å leie inn vaskepersonell. Men om noen virkelig ønsker at det går folk rundt dem og tar søpla så man slipper å flytte på seg i det store og hele så bare si i fra så skal vi nok klare å fikse det, men det vil nok bli en rimelig dyr billett da... Lukter jeg 100kroners depositum, i tilfelle uryddet plass? (Blir vel kanskje litt styr med 512 folk.. men kunne kanksje være verdt det med god nok organisering? ) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er bare å belage seg på at anlegg er uaktuelt, det blir pc-høyttalere eller hodetelefoner. Ikke skriv "pc-høytalere" her. Om dere ikke vil ha BRÅK, bør man la være å skrive det. Utrolig hva folk kan tolke som "pc-høytalere" om de bare legger godviljen til Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kom til å tenke å en ting når det gjelder penger. Hva skjer hvis dere går i overskudd? Regner med at HW.no har en liten bankkonto selv, vil det bli brukt midler herfra? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Vi gjør dette som et fritidsprosjekt, men det vil bli støttet av hw.no dersom vi kan produsere et fornuftig budsjett. Dette er vi avhengige av for å i det hele tatt kunne arrangere det slik vi ønsker det, så slik vil det nok bli. Dersom det blir et overskudd kommer dette til å tilfalle hw.no. Men dersom det blir en suksess vil vi jo veldig gjerne arrangere noe liknende igjen, bare i større skala. Og da kommer slike penger godt med. Noe mer enn det kan jeg ikke si foreløpig, da vi rett og slett ikke har blitt enige om detaljene internt enda. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ikke skriv "pc-høytalere" her. Om dere ikke vil ha BRÅK, bør man la være å skrive det. Utrolig hva folk kan tolke som "pc-høytalere" om de bare legger godviljen til Nå må du huske at i døren står vi og vi har vår tolkning av pc-høyttalere. Det kommer uansett et offisielt reglement for alt slikt etterhvert. eXZire: Det blir nok depositum for folk som bare vil inn og se eller være med inn selv om de ikke har plass. Jonas: Når lanet er tidsbegrenset er det en selvfølge at det vil være tidsbegrenset progge compo og Complexion: Ja det vil komme en dedikert side. Denne vil vi få opp så kjapt som mulig, men litt tid vil det ta. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Forslag:- 16 års grense 13 år er sagt som aldersgrense må si at noe over det er tull, Hw.no crewet har sagt et allerede. Ikke alltid alder som bestemmer modenhet. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 13 år er sagt som aldersgrense må si at noe over det er tull, Hw.no crewet har sagt et allerede. Ikke alltid alder som bestemmer modenhet. Er ALDRI alder som bestemmer modenhet (Eller.. doh.. jo.. men vet om flere 16-åringer enn 14-åringer som er umodne Kjenner til og med en umoden 30-åring ) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg kommer, og broren min Jeg er 13 Ring Bluecom og Nextgentel hvis dere trenger internett, tror de er hyppe på å sponse. De har ihvertfall vært det før. Er ikke sikker på åssen linjer man får derfra da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvordan går det med planlegging av crewene? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ring Bluecom og Nextgentel hvis dere trenger internett, tror de er hyppe på å sponse. De har ihvertfall vært det før. Er ikke sikker på åssen linjer man får derfra da Bluecom? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 en telefon med banetele fikser den biffen, tror nok 100Mbit er innen rekkevidde for dette LAN'et. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tenkte det at kanskje neste LAN burde vi ha det _midt_ i landet hvis man driter i Nord-Norge. Da kom jeg opp i fjellene, men la go vilja til og kom til Lillehammer noe som hadde passet litt bedre for meg siden jeg bor i Ålesund.. Kan ta bærbaren og ta fly da, men vil helst bruke stasjonær pc'en.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvordan går det med planlegging av crewene? Forhåpentligvis får vi sendt ut en epost i morgen hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nais, begynner å ta form nå, blir morro å se hvordan crew lista blir... \\Sp33D Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Høres kjempebra ut! Lag ny topic/post på denne når dere har funnet helt sikker dato og pris så er jeg med Lurer på om jeg er den beste i warcraft her..? ;D du tar feil det er jeg som er best i wc3 ~~ Lenke til kommentar
knatten Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Takk for tips om linjer. Når det gjelder sted vil vi nok fortsette å ha det i Oslo, da alle arrangørene bor her, og det er greiest slik. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Høres utrolig spennende ut , satser på at jeg har tid, blir kult og møte folk fra HW.no Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) prøve å få en del varer etc. som kan testes på LANet da, en OC test live f.eks. med noe sinnsykt heftig kjøling osv. et eget moddehjørne dele opp salen slik som Assembly gjør. Knatten var vel der, du kan sikkert det. Med gamers her, programmere der osv. SubnetLAN som akuratt er ferdig fikk vi nettverkskamera for overvåkning av switchene vi fikk låne. en ide og sette opp en del slike? fint som webcam også. Endret 8. november 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå