Irons Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bor i Nes selv, neshallen er fin den, men den ligger jo passe dumt til da... Nærmere Oslo syns jeg er bra... \\Sp33D Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ok, da kan det hende jeg ordner så klanen kommer COmpo premier i CS? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Compo premier og lignende vil nok ikke bli annonsert på en god stund. Men vi skal sørge for at det blir kule premier Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Sendte dere en privat melding ang strøm jeg Lenke til kommentar
knatten Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Nes-hallen virker å være litt langt unna ja, men takk for tips. Ang strøm: Har mottatt meldingen, sender deg mail. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gir dere fortløpende tilbakemeldinger til de som har sendt inn mail? Sendte mail ang server crew. Kamus Lenke til kommentar
knatten Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ja, vi gir tilbakemeldinger relativt fortløpende. Dette er noe vi arrangerer som et frivillig opplegg ved siden av den daglige driften av hw.no, så det er begrenset hvor mye tid vi kan bruke på det i arbeidstiden. Minner forøvrig alle om at den beste måten å henvende seg på (du gjorde det rett kamus) er å sende en mail til [email protected]. PM, personlige mails osv. blir også lest, men det blir litt mer tungvint for oss på den måten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Da var jeg meldt opp til crew. Satser på at det går veien Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Heter lanet: GetTogether eller er det meniga at vi skal "gette tougether?" Bare lurer;) Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vell, ti poeng, pluss ti poeng, det blir tjue poeng. Med andre ord, begge deler er korrekte Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg kommer! *sprenge* Psilocybe pga. han har stengt mange av de ulovlige postene mine neida... du er tøff du Psilocybe sees der. Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (kun leste 1 side av tråden) Kjempe godt forslag av HW.no! Jeg kommer garantert Bra med høye mål. Detta må bli konge! Forslag: - 16 års grense - nok med strøm slik at vi får rigga noen fete anlegg rundt om - Pizza steker! - Lån/lei skolens vaskje kjerringer! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror han sannsynligvis mente programmeringscompoen ettersom at Jonas har vært på "Stor-Lan" før Tviler ikke på at han har vært på LAN før, men utifra det han sa, spurte han om hva man gjør som deltaker Jeg sa jo faktisk ikke hva jeg skulle delta i, så å forklare meg hva et lan går ut på blir også feil. Men når jeg snakker med om programmeringscompoen regner man vel med at det er det jeg snakker om, eller hva? Så Ueland, hva går denne compoen ut på? Ja, jeg mener programmeringscompoen Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Store compo premier ekke så viktig da... ( Ex-csgamer:nei: ) Tar det igjen på andre ting, som konge stemning o.l? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Høres kjekt ut dette. Synd jeg bor i Ålesund og jeg er redd Sierraen (2.3 -84) vil takke for seg på så lange reiser (den har greid det flere ganger før da men) Finnes det gratis parkeringsplasser der nede? Endret 4. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror han sannsynligvis mente programmeringscompoen ettersom at Jonas har vært på "Stor-Lan" før Tviler ikke på at han har vært på LAN før, men utifra det han sa, spurte han om hva man gjør som deltaker Jeg sa jo faktisk ikke hva jeg skulle delta i, så å forklare meg hva et lan går ut på blir også feil. Men når jeg snakker med om programmeringscompoen regner man vel med at det er det jeg snakker om, eller hva? Så Ueland, hva går denne compoen ut på? Ja, jeg mener programmeringscompoen Jajajajajajaa - nok med strøm slik at vi får rigga noen fete anlegg rundt om for all del; NEI! - Pizza steker! JA! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Noen store anlegg blir bare tull. 16-års aldergrense er dumt. Synes heller de burde vurdere de yngre på andre ting. Hvis det ikke er så mange, snakke med Mor eller far, få en liten søknad, skusmål fra andre forumbrukere etc. Jeg har ihvertfall en 14-åring jeg skal ha med... Hva er en pizza-steker? Pantzman: Det finnes sikkert parkeringsplasser. Hvis det er på en skole er det ikke værre enn å parkere i skolegården. Det skal nok ordnes Lenke til kommentar
knatten Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Det er ganske bra med parkeringsplasser ja. Vi skal sørge for at det blir nok. Det blir 13års-grense, med underskrift fra foreldre hvis man er under 18. Vi kommer også til å ha fokus på at folk skal oppføre seg. Det avhenger mindre av alder enn mange tror. Når det gjelder fete anlegg: Sorry folkens. Vi kommer til å ha ganske strenge regler på slike ting. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Når det gjelder fete anlegg: Sorry folkens. Vi kommer til å ha ganske strenge regler på slike ting. Headsett eller "PC Speakers" Edit: må spille litt feit musikk på "sal" anlegget en gang i blant Endret 4. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vi kan nesten ikke gå ut nå og si hva programmeringscompoen vil være I det store og hele så er innhold i compoer noe som det ikke vil komme informasjon på sånn med det første. Det er bare å belage seg på at anlegg er uaktuelt, det blir pc-høyttalere eller hodetelefoner. Og det er nok heller ikke bare å leie inn vaskepersonell. Men om noen virkelig ønsker at det går folk rundt dem og tar søpla så man slipper å flytte på seg i det store og hele så bare si i fra så skal vi nok klare å fikse det, men det vil nok bli en rimelig dyr billett da. Ellers så vil jeg bare si til de av dere som er designere her at vi har en logo-konkurranse i gang, les mer her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322487 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå