~Alex~ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Supert! Gleder meg veldig... To rakse spørsmål, a)Hva blir aldersgrensen? b)Hvor skal det bli holdt? takk, gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vi har ikke satt noen aldersgrense enda, men blir nok 13 ca. Og ja, det vil nok innebære underskrift fra foreldre om man er yngre enn 18 år. Aldersgrense på crew vil være høyere, vi vil ikke sette noe bestemt aldersgrense, det viktigste er hvor moden man er, og hvordan man oppfører seg. Det finnes 15 åringer som oppfører seg veldig voksent, og det finnes 20 åringer som oppfører seg som de var 10 år. Men i ansvarsroller krever vi at man er litt mere voksen og har erfaring. Det vil bli holdt en plass litt utenfor oslo mest sannsynlig. Hvor denne plassen er vet vi ikke helt enda, vi vil komme med en kunngjøring på dette når vi vet det sikkert selv. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 bah..kjedelig at jeg bor i hammerfest Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Høres veldig bra ut. Hvis det passer med jobb/skole så stiller jeg gjerne opp som sikkerhet. Sender et pm om meg selv. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) 6 mil nord for oslo (tar av til RV2 på kløfta) er det en idrettshall som jeg og en del andre har sett på som ganske potensielt sted for LAN, dette ble ikkenoe av siden den tiden vi skulle ha det var det nesten et års ventetid på å få leie hallen. men ved sommertider er det sjelden noe der. denne hallen heter Neshallen, og ligger rett ved siden av Nes Videregående Skole.http://nes.vgs.no jeg tipper det er plass til 6-700 der inne, så den er fin og stor til 500 stykker. tror det nylig er gravd fiber opp dit, så jeg tror ikke internet skal være noe problem heller. dette er jo i overkant av "litt utenfor Oslo", (45 minutter med bil)men er bare et forslag. skal se om jeg kan grave opp noen bilder fra i fjor, da jeg selv gikk der. EDIT: er deltagelse på dette LANet forbeholdt medlemmer av forumet? Nes er nemlig en veldig aktiv kommune på den fronten. fra skolen min i år var vi ca. 250 som dro til TG. Endret 3. november 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) dette kan jo bli skikkelig kult! Jeg er veldig med! Vulkanhallen er jo nesten det idielle stedet da! Ligger ca 14 min gå tur unna sentrum (jernbanetorget i Oslo).. 6 min med trikken! Rimelig stor hall. Tipper det ville vært plass til 600-700 stykker der, i tillegg er det et ganske så fint rom der hvor der kunne hvert "kino" eller no sånn... toaletter, dusjer, kjøkken med skranke etc. alt man trenger! Og hvis noen mot formodning plutselig får lyst til å trene er det vekt-rom og squash baner der! ligger rett ved Cuba, student siloen.. Skal ikke si for sikkert om de vil gå med på det da.. men verdt et forsøk!!! mvh bigben Endret 3. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 LAN LAN JEG SKAL VÆRE MED SKAL SI I FRA TIL VENNER KAN SKAFFE CA 20 STK.........BLIR VELL 1000 LINJE Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vi har ikke satt noen aldersgrense enda, men blir nok 13 ca. Og ja, det vil nok innebære underskrift fra foreldre om man er yngre enn 18 år. Aldersgrense på crew vil være høyere, vi vil ikke sette noe bestemt aldersgrense, det viktigste er hvor moden man er, og hvordan man oppfører seg. Det finnes 15 åringer som oppfører seg veldig voksent, og det finnes 20 åringer som oppfører seg som de var 10 år. Men i ansvarsroller krever vi at man er litt mere voksen og har erfaring. Det vil bli holdt en plass litt utenfor oslo mest sannsynlig. Hvor denne plassen er vet vi ikke helt enda, vi vil komme med en kunngjøring på dette når vi vet det sikkert selv. Jeg er 12, kan jeg komme? Oppfører meg voksent for alderen... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 LAN LAN JEG SKAL VÆRE MED SKAL SI I FRA TIL VENNER KAN SKAFFE CA 20 STK.........BLIR VELL 1000 LINJE Kutt ut caps-lock. Det oppfattes som skriking, og er veldig forstyrrende. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har dette skjedd?? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nei, det har ikke skjedd, Lanet er planlagt til sommerferien neste år (les første post ) Internett linje blir så rask som vi klarer få til, men foreløpig jobber vi bare med å finne leverandører som er interesserte i å være med \\Sp33D Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Programmerings-konkurranse sa dere? Har dere crew der? Crew der er ordnet, og når det gjelder andre lokasjoner er det aaaalt for tidlig å tenke det allerede nå . Jeg får vel prøve å være deltager da. Hva går det ut på? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Programmerings-konkurranse sa dere? Har dere crew der? Crew der er ordnet, og når det gjelder andre lokasjoner er det aaaalt for tidlig å tenke det allerede nå . Jeg får vel prøve å være deltager da. Hva går det ut på? Reise, pakke opp pc, spille/kopiere/sosialt/kose seg/osv, pakke ned pc, reise hjem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis pågangen er stor og sånn burde plassene legges ut en dag før for forummedlemmene så lanet blir mest for dem og ikke andre, det er min mening hvertfall. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis pågangen er stor og sånn burde plassene legges ut en dag før for forummedlemmene så lanet blir mest for dem og ikke andre, det er min mening hvertfall. <hint>en interesseliste er planlagt om ganske kort tid, og dem som skriver seg opp der vil nok tjene på det </hint> Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis pågangen er stor og sånn burde plassene legges ut en dag før for forummedlemmene så lanet blir mest for dem og ikke andre, det er min mening hvertfall. <hint>en interesseliste er planlagt om ganske kort tid, og dem som skriver seg opp der vil nok tjene på det </hint> <smile> klokt valg </smile> Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Tenkte å arrangere en busstur fra Bergen, da det virker som om det er mange i fra Bergen som har lyst til å være med. Dette innebærer også at vi f.eks. kan ta med folk i omegn også. Men i denne anledning lurer jeg på om noen kjenner folk som jobber i GAIA, eller som har en buss i privat firma, etc. Cluet er nemlig at busssjåføren/bussen som evnt. skal kjøre oss, bør tilbringe helgen i Oslo, da dette blir mest økonomisk (ingen som kjører ned/opp + ned/opp). Derfor blir slikt som f.eks. Gaia uaktuellt, da dette mest sannsynlig blir veldig dyrt. Men er det noen som kjenner noen, eller vet om noen med Buss i Bergen, send meg en PM. edit: og alle bergensere som kunne tenke seg til Hw.no GT LAN, send meg også en PM, så jeg kan få oversikt over hvor mange som vil. Endret 4. november 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Programmerings-konkurranse sa dere? Har dere crew der? Crew der er ordnet, og når det gjelder andre lokasjoner er det aaaalt for tidlig å tenke det allerede nå . Jeg får vel prøve å være deltager da. Hva går det ut på? Reise, pakke opp pc, spille/kopiere/sosialt/kose seg/osv, pakke ned pc, reise hjem. Tror han sannsynligvis mente programmeringscompoen ettersom at Jonas har vært på "Stor-Lan" før Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror han sannsynligvis mente programmeringscompoen ettersom at Jonas har vært på "Stor-Lan" før Tviler ikke på at han har vært på LAN før, men utifra det han sa, spurte han om hva man gjør som deltaker Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Vil bare kommentere hallene som er nevnt: NES-hallen: Høres interessant ut, med tanke på at det er litt unna hjemme og høres ut som en bra hall. Venter på bilder Vulkan hallen: Har faktisk gym der, og det er en fin hall. Men jeg tviler på at det er plass til så mange der. Blir litt rart synes jeg, men det er min subjektive mening. Tar meg 15 minuter og gå hjem derfra lizm... Endret 4. november 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå