LilleG Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 You just waint waint? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Høres veldig bra ut dette her! Eneste som er litt trist er at jeg tror jeg er borte den helgen Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 beste stedet å ha dette er vel Gaustadalleen 23 eller St. Olavs plass 5. er det noen idrettshaller oppe ved blindern eller nede ved UiO / HiO? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 KFUM-hallen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg vil komme, hadde vært interessant å møtt en del av folka fra forumet. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette høres jo feTT ut. Håper dere får til dette. 512 er en fin plass å begynne på. Lykke til! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Med tanke på IP-ranges/Scopes ville jeg satt grensa hakket lavere enn 512, for å klare seg med to C-nett. Bare for enkelthetensskyld, ikke for annet. Hvis dere skal ha 512 + servere så er man oppe i to c-nett + moms Bare en tanke. Søke på crew mon tro? Hmm...blir vel ratt dataparty lokalt samme tidsrommet, så man får la det ligge enn så lenge.. -/Ole-Magnus Lenke til kommentar
knatten Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Vi må gå kraftig ned hvis vi skal klare oss med to C-nett. I tillegg til 512 brukere kommer det en del nettverksutstyr med IPer, noen servere, og en del crew-maskiner. Da åpner vi heller et C-nett til. Husk å søke på crew folkens, det er fortsatt en del ledige plasser. Vi trenger spesielt en elektriker. Ellers er det nok av ledige plasser i security og info-crew, samt noen plasser i "fjase-compo" og food-crew. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heisann, driver med mat og er ivrig leser og bruker av Hw.no...Kan sannsynligvis stille med matsalg døgndrift hvis det er av interesse...Holder til på Frogner i Oslo. Send PM hvis ønskelig. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heisann, driver med mat og er ivrig leser og bruker av Hw.no...Kan sannsynligvis stille med matsalg døgndrift hvis det er av interesse...Holder til på Frogner i Oslo. Send PM hvis ønskelig. Hei, Send en mail til [email protected] Der de tar imot alle crew søknader Sp33D Lenke til kommentar
knatten Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Heisann, driver med mat og er ivrig leser og bruker av Hw.no...Kan sannsynligvis stille med matsalg døgndrift hvis det er av interesse...Holder til på Frogner i Oslo. Send PM hvis ønskelig. Kjempeflott! Har PMet deg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette hørtes jo koselig ut. Tror nok jeg må bli med på det... Kan godt hjelpe til å rigge opp lyd-greier hvis man ikke har noen til å gjøre det alt. Har sånn ca. utdannelse innen det... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette hørtes jo koselig ut. Tror nok jeg må bli med på det... Kan godt hjelpe til å rigge opp lyd-greier hvis man ikke har noen til å gjøre det alt. Har sånn ca. utdannelse innen det... Det er bra at du vil være med! Vi plukker ikke nødvendigvis ut den første og beste som melder seg så det er bare å sende søknad til [email protected]. Det er mange ledige stillinger totalt sett, veldig få er definitivt fylt for å si det sånn. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Akkurat hva vil vakttjenesten gå ut på? Hadde vært morsomt å vært med, siden jeg føler jeg har endel å bidra med hvertfall akkurat der Håper og tror at jeg er ferdig med diverse eksamener og slikt til den tiden også. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Vakttjeneste går ut på å passe på inngangen, patruljere området og se at ingen driver med noe muffens, passe på at folk skrur av lys og lyd når det skjer noe på scenen, og generelt sørge for at folk oppfører seg. Vi satser på et ganske stort crew, slik at vi kan ha "snille" skift. Send en mail til [email protected], med en beskrivelse av deg, bakgrunn, relevant erfaring osv. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det noen mulighet for at dette kan legges til Stavanger evt. Bergen neste gang? (Etter Oslo) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg er omtrent garantert med. Alene eller med noen. Programmerings-konkurranse sa dere? Har dere crew der? Jeg kunne godt tenke meg å være med der Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Programmerings-konkurranse sa dere? Har dere crew der? Crew der er ordnet, og når det gjelder andre lokasjoner er det aaaalt for tidlig å tenke det allerede nå . Først og fremst må vi få unna det første lanet. Og blir det mange nok fra et sted som vil dra så bør jo en samlet transport være en ide og vurdere... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Regner at jeg blir med så lenge det ikke kommer noe i veien. Blir gøy å møte forummedlemmer i Real Life.. Lenke til kommentar
-Prodigy- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Er det noe aldersgrense for å være med i crewet? Har veldig lyst men er ikke så gammel. Endret 3. november 2004 av -Prodigy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå