Techpoint Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Få ned prisen til maks 250/300 og det hadde vært solgt flere billetter. Prisen på 512 for ett helt nytt party, som ikke er av de største heller kan ikke forsvares. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 OT Er GetTogether avlyst egentlig?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) OT Er GetTogether avlyst egentlig?? Giga-OT Ja, GT er avlyst. Edit: Etter min mening litt lol. Endret 1. juni 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 GT er nok avlyst ja. Egentlig ganske synd. Prøv igjen neste år, men da med en smule bedre planlegging! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 GT er nok avlyst ja. Egentlig ganske synd. Prøv igjen neste år, men da med en smule bedre planlegging! Og ikke minst tidligere og bedre reklamering Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 GT er nok avlyst ja. Egentlig ganske synd. Prøv igjen neste år, men da med en smule bedre planlegging! Og ikke minst tidligere og bedre reklamering hear, hear! Eneste stedet jeg har sett noe som helst om gt er denne tråden! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har stått noe langt nede på hw.no`s hovedside, og i signaturen til noen brukere, men eller har jeg vel egentlig ikke sett så mye jeg heller Var en ren tilfeldighet at jeg snublet over denne tråden faktisk Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skuffende, men desverre ikke overraskende som sagt tidligere i tråden, for lite reklamering pluss at det er mange som drar bort første uken i skole ferien.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Stiller gjerne opp med hjelp angående PR/reklamering hvis dere velger å prøve å arrangere GT ved en senere anledning, hvis det er behov for det. Lenke til kommentar
netrom87 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nei... har brukt opp en ferieuke på LAN partyet, også kommer det ikke til å bli gjennomført...kastet bort en ferieuke...vil ha gratis inngang neste gang det er GT Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Trist det ble avlyst/utsatt.. Jeg tror nok at det har med dato/for lite reklamering ja. Hadde vel egentlig tenkt å dra, men venta med å bestille billett for å se an datoen.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde vært kult om man måtte brukt Forumnick på lan'et Men blir det ikke gjennomført? det hadde jo vært så kult Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Planleggingen var ganske knapp.. Må gi folk tid til å sjekke ut sakene! Dessuten var det sikkert en del som skulle på ferie..? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 argh.. og jeg som hadde gledet meg til dette såå lenge.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 argh.. og jeg som hadde gledet meg til dette såå lenge.. Bestilte du billett da? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 GT er nok avlyst ja. Egentlig ganske synd. Prøv igjen neste år, men da med en smule bedre planlegging! Og ikke minst tidligere og bedre reklamering hear, hear! Eneste stedet jeg har sett noe som helst om gt er denne tråden! Enig der, har aldri sett noen form for reklamering av GT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor er denne tråden fortsatt sticky? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor er denne tråden fortsatt sticky? Fordi ingen har giddet å ta den vekk vel... PM a mod. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Skjønte det da. Rapportert den nå. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Må få spørre om noe.. og noen som HAR PEILING MÅ SVARE Hvor mange billetter ble det solgt? Mange plasser er det mulig og få presset inn? Mange billetter måtte bli solgt for at det skulle gå opp i opp? Og, med litt bedre reklamering (som f.eks forsiden på HW.no siden, gamer.no, programering, programmer.no osv osv) så hadde sikkert interessen vært større.. Hadde det også kommet en tidligere opplysning om hvor dette skulle foregå, hadde det vært mulig og informert flere. Nå får jeg slutte med alle spørsmålene mine, og gå og legge meg for alvor.. Takk for svar, Mvh: Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå