Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

Det var Prowl som vant designkonkurransen om logo til GetTogether.

oh, ok, da fortjener han seffølgelig en PREMIE :D OG det mener jeg, SERIØST. Altså seriøst dvs SERIØST, CAPISH????

Vi er klar over det, og premie vil komme - slapp helt av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Offameg, så liten tid det er igjen nå! MÅ få bygd nytt kabinett snart ellers sliter jeg med min Chenbro Gaming Bomb! :roll:

Chenbro Gaming Bomb fungerer jo bra det da. Har det selv.

Isåfall går jeg får en kriseløsning med sparkling og lakkering av front! ;P Og diverse annet møkk..

Må få fart i sakene nå og bestille billetter!! Mange på MSN som maser nå, for jeg må jo ha no m8s å sitte sammen med.. ;):p

Lenke til kommentar

Ja da er jeg meldt opp og biletten bestilt. Dette høres kjempefestelig ut ja! Lenge siden jeg har vært på noe større LAN, så dette høres bra mitt i blinken ut for meg. Det at det var en musikk-konkurranse er heller ikke så dumt .. hehe;)

Da blir det iallefall 5 til 10 stykker fra oss som kommer!

Meld dere opp folkens!!! Jo fler jo bedre.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å komme, eventuelt sammen med en kamerat, men det er jo midt på sommeren da.., har egentlig bedre ting å gjøre enn å sitte foran PCen...

Tror nok en dato mot høsten/vinteren passer bedre for de fleste.

Lenke til kommentar

SMS språk. :S Er vel ikke akkurat det, mer nerde-språk. :p

Men visste ikke at det var så alvorlig, skal slutte med sånt fra nå av. ;)

Men det jeg skulle si: Hehe, visste nesten at dette ville skje.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gettogether avlyst / utsatt

På grunn av dårlig billettsalg ser vi oss desverre nødt til å avlyse eller utsette GetTogether. Vi kommer tilbake med mer informasjon vedrørende en evt. ny dato.

NEEEEIIIII!!!!!! :cry::cry::cry::no: :no:

kjempe kipt!!

Da blir det nokk å arangere et privat Guild Wars lan i sommerferien i stede...

(går 8 pers med guild wars på 1mb linje??)

Lenke til kommentar
Hadde egentlig tenkt å komme, eventuelt sammen med en kamerat, men det er jo midt på sommeren da.., har egentlig bedre ting å gjøre enn å sitte foran PCen...

Det er jo ikke midt på sommeren da. Det er jo helt på begynnelsen. Dessuten var vel tanken at det skulle være litt mer sosiale greier, da også utendørs ;)

Lenke til kommentar

Det er jo ikke midt på sommeren da. Det er jo helt på begynnelsen. Dessuten var vel tanken at det skulle være litt mer sosiale greier, da også utendørs ;)

jasså ja..., det kunne jo vært kjekt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...