Techpoint Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva er det du trenger info om da? Hva med å få opp informasjon om hvilke compoer som faktisk skal kjøres og ikke minst hva slags premier. Ett oppslag som dette: "Spill-konkurranser Det vil bli to offisielle spill-konkurranser. En av disse vil være i Counter Strike, den andre er ikke klar enda. Sist oppdatert av Raymond Julin den 7 mai 2005 23:26 " Trekker ikke akkurat mye folk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva med en "Skal du på GetTogether?" poll her? It is done: Link! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg kommer!! men.. hvordan blir det å komme andre dagen, eller på natta.. blir det noe problem, for da kan jeg ikke komme!! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Du kan fint komme senere. Eneste er at det kan jo være du går glipp av noe. Hva er vanskelig å si enda. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Yes! da har jeg bestilt billett..Hele 7 stk. som har bestilt nå!! Får håpe det kommer fler etterhvert.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Da var det klart. Bestiller bilett senere i dag. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er det en basketbane der? Kjørte forbi i dag, så ingen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er ihvertfall en asfalt-fotballbane, husker ikke om det står basket-kurver på den. Men den plassen skal nok brukes til parkeringsplass. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Står på siden at det skal være fotballcup. Skal den spilles på asfalt!? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kunstgress faktisk. Etter hva jeg har sett. Så ta med fotballsko Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Var en grunn til at jeg spurte om basketbane, jeg kan ikke fordra fotball. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kunstgress faktisk. Etter hva jeg har sett.Så ta med fotballsko NAJS! Da blir det spilling vettu! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kunstgress faktisk. Etter hva jeg har sett.Så ta med fotballsko Digg!!! Da blir det ikke bare data spilling Får rørt litt på seg å... Var på the summit.. og da satt vi stille i tre døgn.,... ikke bra for kroppen.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fotball! Lenge siden sist, men hell yeah. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 BRA! Men kan en av de ansvarlige eller kanskje KennethDammyr kan sette opp en liste over fol som kommer..Hadde vært kjekt å vite... Lenke til kommentar
chil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Eneste som er litt kjipt er at neste valget blir 1024 plasser. Eller er jo mulighet til 768 men da får en jo ikke dual laners. Blir det noen morsome kompoer for meg så kommer jeg nok innom ^^ hehe morro mann var jeg den eneste som synes det var morsomt? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sat*n.. Ser ut som lanet bare blir 2 dager for meg!! Er det noen vits å komme da!! Må jeg fortsatt betale full pris?? DVS. Jeg må komme etter en sånn parade greie i oslo (med korpset.. jeg spiller) aner ikke når den er ferdig, men regner ikke med at den tar mer en et par timer... skal gå karl johan å litt sånn tror jeg.. Vet noen hva jeg går glipp av?!? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 BRA! Men kan en av de ansvarlige eller kanskje KennethDammyr kan sette opp en liste over fol som kommer..Hadde vært kjekt å vite... Det går nok ikke, billettsystemet tillater ikke slik info. Dvs. nick etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå