Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig bare 4 billetter som har blitt kjøpt? Jeg har sett at den har registrert at jeg og kameraten min har kjøpt, så det virker som om at telleren på gettogether.no fungerer. :dontgetit:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hvordan er det for jenter/kvinner/damer?

Soving, samles begge kjønn bare inn på sovesalen? Og dusj/garderobe, regner med at det er skilt av. Men er hver enkelt dusj det, eller er det kun delt opp i to (Damer/Menn)?

Er føner også forbudt?

Jeg vet ikke helt hvordan det har blitt nå, kan man bestemme selv hvor en vil sitte?

Har noen forslag til hvordan en kan få foreldre til å slutte å tro at GT er et møte der det kun er ekle menn som venter på å utnytte de yngre? Skjønner ikke hvordan foreldrene mine har fått for seg det. :hrm:

Lenke til kommentar

Vi kommer til å ha egne dame-garderober, husker ikke hvor mange, men det er vel et par stykker.

I disse er det en fellesdusj, med 4-8 dusjer hvis jeg husker riktig.

Sovesal er felles.

Du kan fint bruke en føner i garderoben, men det er kanskje ikke tingen å ha i bruk på plassen din?

Du kan be dine foreldre ringe Knatten, eller meg selv for den saks skyld, så skal vi nok få orden på det ;)

Lenke til kommentar
Er det virkelig bare 4 billetter som har blitt kjøpt? Jeg har sett at den har registrert at jeg og kameraten min har kjøpt, så det virker som om at telleren på gettogether.no fungerer. :dontgetit:

Quoter meg selv. Har det virkelig bare blitt solgt 4 billetter?

Lenke til kommentar

Quoter meg selv. Har det virkelig bare blitt solgt 4 billetter?

Hmmm...ser sånn ut ja.

Litt dårlig opplutting eller? :( Bestiller billett hvis jeg får med meg noen..

Lenke til kommentar

Endelig!! F å billetter som er blitt bestilt, men det er bare fint.. :) Hvor mange må være bestilt for på forhånd for at partyet blir gjennomført da? SKal bestille så fort jeg får telt opp konfirmasjonspengene og fått den hersens lønninga mi fra jobben jeg skal slutte på (In your FACE Konnerudposten!!!)..

Håper jeg får bygd ferdig kassa mi til GT da.. :roll:

Lenke til kommentar

Hehe, ok.. :) Forresten fin og oversiktlig side, men savner litt mer info på enkelte av sidene.. :roll:

Får håpe jeg har slutta på skolen til den tid (hakke peil på sånt altså), eller så får jeg bare lage meg selv en liten avspasering.. :p For detta er et MUST!

Lenke til kommentar
BTW: Hva er definisjonen på "store" høtalere?

DEt er mange forskjellige meninger om det

Dette er jo en regel som er litt "tullete" spør du meg, hvis vaktene skal ta dette på sparket vil man ende opp med mange forskjellige meninger og til slutt er det noen som har fått med seg sine høyttalere, men nabomannen fikk ikke med sine inn, selv om de var like store.

En grei regel å bruke her er, høyttalerene skal være beregnet for, og ha betegnelsen pc-speakere. Maks oppad til 1 sub og 2 satelitter.

http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=2504&mlevel=080400

Det er jo klart at noen vil ha større systemer enn andre, så da legger man til en regel, "spill for deg selv, ikke de rundt deg" Så får man heller gå rundt å gi kanskje en advarsel før konfiskering av utstyret.

Slik regelen er i dag kan det ende med at folk reiser langt av gårde for å komme på GT, tar kanskje en buss, så har han tatt med seg litt for store høyttalere i henhold til en vakts mening, ja da sitter han der uten lyd hele partyet og er misfornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...