Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi vet godt om LetoLAN, har selv vært crew der, og vi har visst i god stund at de skal være samtidig.

 

saken er at disse to er helt forskjellige, like forskjellige som OsloLAN og TG. det ene er bare for gaming, det andre er for alt annet :p

 

poenget da er at alle som bare sitter og spiller heller havner i Letohallen. egentlig er det kanskje best, selv om sikkert mange hadde hatt lyst til å fått med seg begge (som ialfall jeg tenkte da OsloLAN sa de skulle ha LAN i påsken)

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Til alle dere som syter/klager/sier sin mening/uttrykker tankene sine/etc;

 

GetTogether kommer til å satse på det sosiale. Det vil ikke si at vi ikke skal ha compoer, foredrag, etc, men at vi fokuserer på andre ting. Hva er vitsen med å laget et LAN som er 99,9% likt alle andre LAN?

Lenke til kommentar

Da er billetsalget åpnet.

Vi må bare beklage at visse ting har fungert som veldig effektive bremseklosser.

Dette er vi helt klar over, og vi er ikke fornøyd når ting går utover de fristene vi har satt for oss selv internt.

Vi biter oss merke i det som har gått feil og husker det til neste gang, og tar lærdom av det.

Lenke til kommentar

jeg kan dessverre ikke komme, men noe som hadde vært kult, hadde vært om alle som er født på 70 tallet satt ved en rekke, alle som er født på 80 tallet satt ved en annen rekke og alle som er født på 90 tallet satt ved en siste rekke, blir kanske litt glissent på 90 talls rekka da siden det er 13 års grense :). Og alle som er født før 70 tallet bør få hedersbevis :) hehe :) og kongerekke .

Lenke til kommentar
Har selv hoppet på ett annet prosjekt pga lite informasjon fra GT.

Kanskje du bør prøve å oppmuntre dem litt istedenfor å bare slenge dritt? :)

 

Get Together kommer nok til å bli helt knall.

tro meg, det har jeg gjort ved flere anledninger..

 

men spørs om ikke ett par her har tatt seg litt vann over hodet, men da blir de jo bare en erfaring rikere, så får man jo håpe at man lærer av det.

Jeg tror ikke du er rette personen til å prate om å ta seg vann over hodet.

 

Har ikke digiLAB klart seg temmelig greit kanskje?

Du mente jo at vi også tok oss veldig vann over hodet.

Lenke til kommentar

Jeg og Kenneth jobber også med å få igang en transportløsning fra Trondheim, Bergen og Stavanger, slik at folk derfra kan komme seg på GetTogether også. Dog er dette arrangementet mitt i høysesong for tur/turister/etc, og det er vanskelig å få lave priser. Dette kommer vi tilbake til, og deltakere som har bestillt billett, vil få mer informasjon om dette via email.

Lenke til kommentar
Har ikke digiLAB klart seg temmelig greit kanskje?

Du mente jo at vi også tok oss veldig vann over hodet.

Denne skal jeg la være å kommentere til deres fordel, du får jo ta kontakt om du lurer på hvorfor...

 

Og denne tråden handler ikke om DigiLAB

 

Edit: og jeg har tatt meg vann over hodet selv jeg, og nå prøver jeg bare å advare andre mot å gjøre det samme, men folk har jo en tendens til å oppføre seg på følgende måte: "Nei dette skal vi klare selv uten hjelp og råd fra folk som kan det"

 

Problemet vårt den gangen vi tok oss vann over hodet var at det ikke fantes arrangører på sørlandet som kunne hjelpe oss, så vi fikk hjelp fra østlandet istedet som bidro til at vi gjorde ett kjempearrangement av det vi hadde.

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Har ikke digiLAB klart seg temmelig greit kanskje?

Du mente jo at vi også tok oss veldig vann over hodet.

Denne skal jeg la være å kommentere til deres fordel, du får jo ta kontakt om du lurer på hvorfor...

 

Og denne tråden handler ikke om DigiLAB

 

Edit: og jeg har tatt meg vann over hodet selv jeg, og nå prøver jeg bare å advare andre mot å gjøre det samme, men folk har jo en tendens til å oppføre seg på følgende måte: "Nei dette skal vi klare selv uten hjelp og råd fra folk som kan det"

 

Problemet vårt den gangen vi tok oss vann over hodet var at det ikke fantes arrangører på sørlandet som kunne hjelpe oss, så vi fikk hjelp fra østlandet istedet som bidro til at vi gjorde ett kjempearrangement av det vi hadde.

Og av det jeg har forstått til nå, får Get Together hjelp fra mange hold.

Man kan satse stort på første party og oppnå suksess bare man har de rette kontaktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...