danno_O Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fort. Få opp flere detaljer. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fort.Få opp flere detaljer. På gettogether.no snakker du om? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fort.Få opp flere detaljer. På gettogether.no snakker du om? Jeg synes iallefall at det trengs. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mens jeg fortsatt skjønner like lite. Ueland mente bare at det ikke nødvendigvis trengte å doble seg for hver gang. Denne gangen blir det 512. Neste år blir det kanskje 512 + 256, eller 512 + 512. See? Aah, ok. :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg vet at flere sentrale personer jobber med web-siden og innhold for øyeblikket. Og det er ikke snakk om mange dagene før det vil komme mer info. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Frister dette ja, Lyst til og være crew, men har ikke så mye erfaring på de ulike områdene der.. men kan da hjelpe til hvis det trengs.. *sende mail* Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jobber første uke av sommerferien, så det blir nok ikke noe GT på meg i år Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Synd det skal være i Oslo... bor selv ganske nær stavanger og hadde nok kommet på lanet vist det hadde vert der... Sitter selv nå på ein data med 32 mb ram 233mhz 2mbGC med myeee casemods (ganske fin faktisk ) Kan ikkje ein i crew sette opp ein avstemning om "Hvor bor du nermest" Stavanger Oslo Tomsø Bergen osv... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Kan ikkje ein i crew sette opp ein avstemning om "Hvor bor du nermest"Stavanger Oslo Tomsø Bergen osv... Hvorfor det? Det er alt bestemt av det skal være i Oslo-området. Det vil trolig også bli fikset transport fra store byen, så kanskje du kan slenge deg på der om du har lyst til å komme... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er det ikke på tide å få vite i hvilke lokaler LAN-partyet skal arrangeres i? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er det ikke på tide å få vite i hvilke lokaler LAN-partyet skal arrangeres i? Har det egentlig noe å si? Oslo-området er vel ikke sååå stort? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er det ikke på tide å få vite i hvilke lokaler LAN-partyet skal arrangeres i? Har det egentlig noe å si? Oslo-området er vel ikke sååå stort? Hvis du drasser med deg en pc, og ikke er kjent der, så kan det være veeeeldig stort Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det komme jo til å bli annonsert før det starter, så jeg tror nok du skal slippe å gå deg vill med miditower under armen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er det ikke på tide å få vite i hvilke lokaler LAN-partyet skal arrangeres i? Har det egentlig noe å si? Oslo-området er vel ikke sååå stort? Liker å ha orden i sakene. Og jo, Stor-Oslo er stort. Større en du tror. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Liker å ha orden i sakene. Og jo, Stor-Oslo er stort. Større en du tror. Nei. Men det er ihvertfall maks 15 min med bil fra sentrum. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Liker å ha orden i sakene. Og jo, Stor-Oslo er stort. Større en du tror. Nei. Men det er ihvertfall maks 15 min med bil fra sentrum. Skal du først kjøre bil er det jo ett fett om du kjører 15 min. eller 30.... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hvorfor må man ha tilgang til bil det er skikkelig kiipt, trenger ikke bil når man bor i oslo. Men det er ikke så veldig gøy å sitte å hompe på bussen med et maxitower og og en 20" crt skjerm fanget . Så håper dere stiller med transport fra hver bydel i oslo:) hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det ikke på tide å få vite i hvilke lokaler LAN-partyet skal arrangeres i? Har det egentlig noe å si? Oslo-området er vel ikke sååå stort? Hvis du drasser med deg en pc, og ikke er kjent der, så kan det være veeeeldig stort Jeg kan vise vei vettu.. Om du kommer da! Personlig blir jeg kjørt jeg, så jeg slepper problemet med å frakta masse tungt stuff! Men jeg kommer nok til rope på noen når jeg skal bære det inn i hallen Er liksom ikke av sterkeste sort., hehe.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Blir nok kjørt jeg også, men det hadde fortsatt vært en fordel å få litt mer info! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvorfor maser alle så grusomt her inne? All informasjon dere trenger å vite, får dere enten før, eller når, dere bestiller billetter. Transport vil mest sannsynlig bli arrangert fra Trondheim, Bergen og Stavanger, så transport blir intet problem. Disse bussene vil kjøre dere heeeelt frem til lokalet, så ytterligere transport er unødvendig. For dere som måtte komme med tog/bil/fly/båt/trehjulssykkel, blir det nok en smart løsning for dere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå