Jölle_BoY Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Dette høres jo supert ut! Er dte noe jeg ikke her fått med i teksten, eller står det ikke noe om hastighet på nettverk utenom det lokale der? Med 512stykker bør man jo hvertfall ha - vel. 10mbit/10mbit? Det meste går jo via det lokale, men når det er 512 stykker tenker jeg nok at det er en del som følger med på forum og lignende. Kunne jo satt opp en ISA server med tilgang kun til visse ting, utenom det lokale - for å ikke belaste nettet dersom dette ikke blir en høy hastighet. Vedtar du forslaget, foreslår jeg at admin starter en POLL de rman kan stemme på de forskjellige tingene man skal ha tilgan til med mindre man har fri tilgang til alt da Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tilgang til web, msn, mail, irc så klarer man seg som regel.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tilgang til web, msn, mail, irc så klarer man seg som regel.. + spilling på servere som ikke er lokale. Lenke til kommentar
Jölle_BoY Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nettopp dette jeg mener admin skal starte en POLL på. Dersom crew har en anesle om hvordan man setter opp ISA servere da. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg tror nok crew har peil på det dem driver med jeg tror også crew vet er enn godt nok hva som bør stenges og hva som ikke bør stenges. om det skulle vært en diskusjon rundt dette hadde vel crew tatt den alene Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 For å gjøre en historie kort; Internettlinje jobber vi med. Alt av P2P, DC, osv kommer til å bli sperret. Port 80 (og andre porter) blir kjørt mot transparent proxy for å forhindre p2p-tilgang fra f.eks. kazaa via disse portene. Ellers blir MSN, mail etc åpnet. Mer, og total, informasjon om dette vil komme før, eller når, billettsalget starter. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tilgang til web, msn, mail, irc så klarer man seg som regel.. + spilling på servere som ikke er lokale. 512 deltakere. Lokale gameservere. Need I say more? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Need I say more? Nope. Ser ikke vitsen med å spille online når man har såpass mange mennesker rundt seg. Hva er man egentlig på LAN for om man skal bruke DC-hubs på nett og spille på nett? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Prøver å få med en venn nå, dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Kan dere bruke varemessa i lillestrøm som lokale? LAN-partyet skal være i Oslo, så jeg tror ikke det. Jaja, er jo ikke mer enn en ca. 10-15 minutters kjøretur fra Oslo. Men har ikke mye å si for meg, kommer meg like lett til begge steder. Edit: Men varemessa er jo et fint sted å ha det på. Endret 19. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Need I say more? Nope. Ser ikke vitsen med å spille online når man har såpass mange mennesker rundt seg. Hva er man egentlig på LAN for om man skal bruke DC-hubs på nett og spille på nett? World of Warcraft Need I say more? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg tenkte ikke over WoW når jeg postet det der. Jeg er unnskyldt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vil gjerne bli med (Får lov til å bli med på TG av foreldrene mine, så lenge jeg betaler_alt_selv, så dette skulle ikke bli noe problem) men lurer på om det går ann å ha med seg f.eks. en vanlig pc, og en Shuttle, men kun bruke/betale for en plass? Bli litt greiere for meg, ikke spør hvorfor. *Spør folk om noen som vil bli med* Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ja!!! HW.no LAN er knall!! Det hadde jo vært drit fett da!! Jeg er med jeg!! Det kommer selvfølgelig ann på prisen da... Fikk vel ikke helt med meg, men er det et 5 dagers lan? det hadde vært knallfint!! Er VELDIG sugen på stooort lan igjen, var på OL 04, og det var jo kjempe morro!! Men skal ha med meg ordentlig sove-"utsyr" nå da... Varemessa er sikkert fint og bruke, har ingen erfaringer med TG osv... men det funket veldig fint med Valhall også da (oslolan)! hvis dette er mulig... MVH: Joakim Gulbrandsen! Endret 21. mars 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ellers finnes exporama på Skjetten, 10-15 minutters kjøretur fra Oslo. Edit: Hmm, nei forresten, exporama er et dårlig sted å ha det på, nærmeste butikk er minst 5 kilometer unna uten "gå-vennlig" vei. Endret 21. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Lokaler har vi full kontroll på, så den biffen er i boks. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det kommer selvfølgelig ann på prisen da... Fikk vel ikke helt med meg, men er det et 5 dagers lan? det hadde vært knallfint!! Vi prøver å holde prisen slik at vi går i null akuratt. Det skal med andre ord ikke koste mer enn nødvendig. Lengden vi snakker om er vel en langhelg, med andre ord 4 dager. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har lokaler i orden...? Hvor er det? Ja, altså.. jeg bryr meg ikke om det går i litt pluss til dere som skal sette i stand osv, da... Men jeg bare syntes at 500 kroner er passende for 4-5 dager, noe over det er litt for mye.. syntes JEG da... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har lokaler i orden...? Hvor er det? Inntill videre holder jeg meg til å si i Oslo området Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Lengden vi snakker om er vel en langhelg, med andre ord 4 dager. Lørdag til Tirsdag. Tell selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå