halvardm Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gleder meg.. Det kan bli fett det der... Skal se om jeg får kommet meg til oslo.. Kanskje jeg kan fly... Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dette hørtes veeeeldig nais ut! Synd det er i oslo.. neppe aktuelt med en så lang reise Men håper på et mirakel Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 god ide, bare synd at det vert så langt å reise vist eg skal. men vert det bare for medlemer av hw.no med søstersider, eller er det åpent for alle? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hadde vært moro å være med, men blir for mye styr å dra til oslo for det tror jeg... menmen.. vi får se.. hadde vært moro å være crew, har vært security på et stort lan før... det må i allefall tenkes på Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det vil være åpent for alle, vi skal da ikke nekte de som ikke har fått med seg hw.no nettverket litt morro Dessuten sier noe meg at i etterkant av det hele vil alle som var det være medlemmer av nettverket Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dette hørtes veeeeldig nais ut! Synd det er i oslo.. neppe aktuelt med en så lang reise Men håper på et mirakel Word. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kult. Skal nok ordne meg en tur innover dit.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Endelig! Har spurt etter dette før, men da var det ikke så stro stemning for det. Går det an å forhåndsbestille biletter Skal melde meg som frivillig på kamera fronten jeg og. Er det snakk om å dokumentere hendelsen på bilde eller film? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL* Jeg er i USA da.. *hulk* *snufs*... Kan noen trøste meg? Kan ikke ta det bittelitt senere, begynnelsen av August f.eks? Hva med en avsteming på noen datoer? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 høres intresant ut , kanske melde meg frivilg som crew på strøm avdelingen som hjelper da og hvist jeg drar er det sitte plasser i bilen min Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Som tidligere nevnt er dato ikke 100% fastsatt, men ganske sannsynlig. Grunnen til at vi tar det såpass tidlig er at det nok vil passe bedre for flere at man tar det så snart skolen er over. Vi har plukket denne datoen etter når osloskolene avsluttes for året (videregående). kennethdammyr: Forhåndsbestilling må nok ventes litt med Angående hva som er aktuelt på kamera fronten så bare sender du en mail til [email protected] og sier hva du kunne tenke deg å gjøre og hva du har av relevant kunnskap/utdanning/erfaring så får vi se hva det blir til. Det kan hende at vi har glemt ett eller annet kult som kan gjøres. Det er en god stund til juni tross alt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg kommer Ossen/når kan man registrere seg? Endret 1. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 kennethdammyr: Forhåndsbestilling må nok ventes litt med Angående hva som er aktuelt på kamera fronten så bare sender du en mail til [email protected] og sier hva du kunne tenke deg å gjøre og hva du har av relevant kunnskap/utdanning/erfaring så får vi se hva det blir til. Det kan hende at vi har glemt ett eller annet kult som kan gjøres.Det er en god stund til juni tross alt Har sendt mail. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 bare sørg for å ikke bruk partyticket når dere skal selge billettene så er jeg happy Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Som tidligere nevnt er dato ikke 100% fastsatt, men ganske sannsynlig.Grunnen til at vi tar det såpass tidlig er at det nok vil passe bedre for flere at man tar det så snart skolen er over. Vi har plukket denne datoen etter når osloskolene avsluttes for året (videregående). Sett opp noen datoer og ta en stor avstemning da, med forsideoppslag her på hw.no/gamer.no. Da ser man jo lett hvilken dato som passer best for folk flest Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg regner med at det kommer litt an på lokale også. Hvis det er et opptatt lokale osv. Valhall? EDIT: 512 plasser høres ikke så mange ut(er ganske mange medlemmer på forumet ), men det er kanskje nok, med tanke på at ikke alle kan, beliggenhet etc... Endret 1. november 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 EDIT: 512 plasser høres ikke så mange ut(er ganske mange medlemmer på forumet ), men det er kanskje nok, med tanke på at ikke alle kan, beliggenhet etc... Nei det er kanskje ikke så veldig mange sammenlignet med TG og andre store lan. Men en plass må vi jo begynne, og vi ønsker ikke å ta oss vann over hodet allerede på første runde Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Eneste som er litt kjipt er at neste valget blir 1024 plasser. Eller er jo mulighet til 768 men da får en jo ikke dual laners. Blir det noen morsome kompoer for meg så kommer jeg nok innom ^^ Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg kommer selvfølgelig på HWLAN. jeg har erfaring som crew fra flere småLAN's (hw.no reklamerer for et jeg er med på nå, SubnetLAN) både oppsett av nettverk og strøm. om det er slike som meg dere er ute etter, stiller jeg mye mer enn gjerne opp som crew på HWLAN. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg kommer selvfølgelig på HWLAN. jeg har erfaring som crew fra flere småLAN's (hw.no reklamerer for et jeg er med på nå, SubnetLAN) både oppsett av nettverk og strøm. om det er slike som meg dere er ute etter, stiller jeg mye mer enn gjerne opp som crew på HWLAN. Som du ser har vi behov for litt av hvert, er bare å sende mail til [email protected] med din crew "søknad". Jo flere som vil være med jo bedre sjanse er det for å få de rette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå