Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Selv har jeg forfalska signaturen til faren til en kamerat av meg, og lærerne kunne jo atpåtil sjekke om den stemte, (...) Fy fy! (...) Men for de som arrangerer lanet er det vel ikke så farlig, det er de som kommer med falsk underskift som kan anmeldes for dokumentforfalskning Det er sant, men jeg synes nå det blir litt hysterisk å måtte ha med seg underskrift fra foreldrene... Det kommer jo til å ta år og dag å se legitimasjon fra 512 deltakere for så å sjekke at alle under 18 har underskrift fra foreldrene sine! For meg er det selvfølgelig ikke noe problem å få mamma til å skrive under på at jeg kan komme dit, men jeg synes nå at det blir ganske upraktisk å kreve dette! Endret 18. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Helt enig, men dette er en av reglene for LAN'et foreløpig så vi må nesten forholde oss til det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Helt enig, men dette er en av reglene for LAN'et foreløpig så vi må nesten forholde oss til det. Du har vel rett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Grunnen til at det kreves underskrift fra deres foresatte er at dere ikke er myndige enda og kan bestemme over dere selv. Deres foresatte har fortsatt 100% ansvar for dere og det ville vært uansvarlig for oss å slippe dere inn uten foresattes samtykke. Ved tvilsomme tilfeller vil det bli sjekket opp nærmere, noe som kan få større konsekvenser. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ringer hjem til folk med tvilsom lapp Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 kan noen oppsummere hva Hw.no har kommet frem til? www.gettogether.no Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ringer hjem til folk med tvilsom lapp For det vil jo iallefall ikke ta lang tid... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ellers så håper vi at de fleste plassene går til dem over 18 år så slipper vi dette styret her : ) hehe Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Haha, det kan du tro Dere slipper nok ikke unna meg, med mindre folka syntes at TG er nok dataparty for 2005 og at vi skal på sightseen i Bardufoss første uka i sommerferien Endret 21. januar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis jeg blir 13 i 2005, men etter LANet, får jeg være med da? Eller må jeg være fylt 13 (blir 13 3. september)? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis jeg blir 13 i 2005, men etter LANet, får jeg være med da? Eller må jeg være fylt 13 (blir 13 3. september)? Du må være fylt 13. En 17-åring kan ikke kjøpe øl i mars hvis han blir 18 i april Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kan vi ikke bare ha en liten "fjortiss-test" da? Testobjektene blir satt til å spille CS. Om man whiner, bruker 1337-spårk eller blir dritsur / slenger dritt o.l. blir man vist til et bord, og hvis ikke, til et annet Så du vil kalle meg fjortis bare fordi jeg bruker 1337-språk? Give me a break, jeg vil være 1337 uten å bli kalt fjortis Hvordan er det dere finansierer dette? (Spesielt nettverket)Tar dere overskuddet fra hw.no, eller får dere det sponset? Man har noe som heter billettinntekter? Jo, etter lanet har man det. Sponsor kanskje? Det blir forøvrig trolig 512 plasser. Jeg bare lurte på en ting, valgte dere nummeret 512 fordi det er et nummer som går igjen i dataverdenen (Ram 512 MB, etc...) ? Hvis dere skal øke det noen gang burde dere isåfall øke det med tall som forsatt går igjen i dataverdenen (1024, 2048, etc...) Passer da ganskje fint for LAN mm, det er nok fordi det er et bit-vennlig tall 1 - 2 - 4 - 8 - ..... 256 - 512 osv. Jeg vet egentlig ikkje helt grunnen til at det ble valgt 512 plasser. Vi kunne sikkert ha valgt et større antall plasser, men vi ville ikke ta oss vann over hodet. Siden dette tross alt er et "data"relatert LAN, så hvorfor ikke 512 plasser? Planen er uansett at vi skal ha 1024 plasser neste år Hvordan går det med sponsorjakten? Hvilken sponsorjakt? I hvilken forbindelse? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvordan går det med sponsorjakten? Hvilken sponsorjakt? I hvilken forbindelse? I hvilken forbindelse? Sponsor til LAN-et kanskje? Dere trenger vel det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Vi trenger ikke "jakte" på sponsorer. Uansett er ikke det noe å diskutere her. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hadde vorre kult vis æ kunne komme ja. Litt langt fra Finnmark da Lenke til kommentar
Thel Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei, har lenge ønsket å dra på et litt større LAN, og jeg synes dette virker perfekt! Er selv fra tromsø, og hvordan ville det blidt med frakt av pc'en og sånt på et fly? Vil jo ikke komme fram med skrapmetall! Hvor mye vil det koste å være med osv? Off-Topic: Synes forøvrig det er bra at aldersgrensen er 13, selv om det kansje vil komme en del såkalte "fjortiser" er det også mange under 18 som er svært hardware inntressert, og bryr seg om andre ting en 1337 språk:) Er selv kun 15 år(16 når GT er), men mener at datahjernen min er litt høyere, prøver vertfall å lære meg mest mulig, ettersom data er meget artig å drive med:) H.kon Lenke til kommentar
jocke Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvordan går det med sponsorjakten? Hvilken sponsorjakt? I hvilken forbindelse? I hvilken forbindelse? Sponsor til LAN-et kanskje? Dere trenger vel det? Såpass skjønte jeg også, men jeg tenkte mer konkret. Det er ingen som kommer til å sponse LAN'et i sin helhet, men de sponser visse områder. Nettverksutstyr er blitt sponset av noen, AV-utstyr blir sponset av noen andre igjen, osv... Er selv fra tromsø, og hvordan ville det blidt med frakt av pc'en og sånt på et fly? Vil jo ikke komme fram med skrapmetall! PC på fly er nok ikke akkurat et smart trekk. Har selv hatt arbeidsuke på flyplass, og man behandler ikke akkurat ting fint der Hvor mye vil det koste å være med osv? Rundt 400 kroner regner vi med. De som vil benytte seg av vårt transport-tilbud fra Trondheim, Bergen eller Stavanger, må regne med å betale rundt 300-400 kr i tillegg (dog veldig billig for "privattransport" med buss). Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 huffda:( har jo ikke akkurat så mange andre måter å frakte den på da, blir vell neppe GT på meg da! Får spare til neste år, og ta med en shuttle i handbagasjen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvordan blir det med musikk? Håper det blir litt variert musikk, slik at all får det de liker? Ikke bare Trance, Techno og Hip-Hop Rap, men også noe god metal av tungere sort. Mange sier nok at det er helt forferdelig musikk og at det ikke går ann å høre på (Les Soilwork, In Flames, Dark Tranquillity, Dream Theater , Crematory osv.) Men skal love dere: Scooter og annet pakk høres minst like forferdelig ut for oss som metalen våres høres ut som dere. Uvariert Techno musikk og annen "uspisling" musikk uten noen form for god musikk er hovedgrunnen til at jeg ikke drar på LAN. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvordan blir det med musikk? Håper det blir litt variert musikk, slik at all får det de liker? Ikke bare Trance, Techno og Hip-Hop Rap, men også noe god metal av tungere sort. Mange sier nok at det er helt forferdelig musikk og at det ikke går ann å høre på (Les Soilwork, In Flames, Dark Tranquillity, Dream Theater , Crematory osv.) Men skal love dere: Scooter og annet pakk høres minst like forferdelig ut for oss som metalen våres høres ut som dere. Uvariert Techno musikk og annen "uspisling" musikk uten noen form for god musikk er hovedgrunnen til at jeg ikke drar på LAN. Etter det jeg har fått med meg, skal det overhodet ikke spilles musikk fra scenen, med unntak av eventuelle arrangementer/konkuranser/happenings på scenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå