j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det blir forøvrig trolig 512 plasser. Jeg bare lurte på en ting, valgte dere nummeret 512 fordi det er et nummer som går igjen i dataverdenen (Ram 512 MB, etc...) ? Hvis dere skal øke det noen gang burde dere isåfall øke det med tall som forsatt går igjen i dataverdenen (1024, 2048, etc...) Passer da ganskje fint for LAN mm, det er nok fordi det er et bit-vennlig tall 1 - 2 - 4 - 8 - ..... 256 - 512 osv. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Skal bli moro å se hvor dette ender, hehe Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *ser for meg GetTogether-LAN om 10 år* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *ser for meg GetTogether-LAN om 10 år* HAH! Da er jeg i alle fall 18. :o Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 syntes det burde være konkuranse i Dawn of War ikke warcraft Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 syntes det burde være konkuranse i Dawn of War ikke warcraft Så vi skal ha compo i et spill som 3 stk. på LANet kommer til å spille og ikke det 150 stk (mist) kommer til å spille? Nei du, da tror jeg det hadde vært bedre med WoW. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 *ser for meg GetTogether-LAN om 10 år* hehe, noe sånn ja, har sett det for meg at det muligens er litt svikt i planleggingen her, hehe Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 *ser for meg GetTogether-LAN om 10 år* HAH! Da er jeg i alle fall 18. :o :!: Skulle du ikke få lage mat da? *Trenger ikke være 18 for å bruke kamera * Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hvordan går det med sponsorjakten? Endret 14. januar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Høres flott ut. Kan veldig gjerne tenke meg å være med! Vil det arrangeres i Oslo-området? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Høres flott ut. Kan veldig gjerne tenke meg å være med! Vil det arrangeres i Oslo-området? Ja! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Huff og huff, jeg må nok få meg briller ja... I første posten sto det jo! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Når det gjelder aldersgrense så slipper vi vel inn de som vil, men de yngste må ha underskrift fra foresatte. Kan du definere "de yngste"? Beklager hvis dette allerede er svart på, men jeg orker ikke å lese hundrevis av poster... Endret 17. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 kan noen oppsummere hva Hw.no har kommet frem til? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Når det gjelder aldersgrense så slipper vi vel inn de som vil, men de yngste må ha underskrift fra foresatte. Kan du definere "de yngste"? Beklager hvis dette allerede er svart på, men jeg orker ikke å lese hundrevis av poster... Under 18 år Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Så jeg må ha med meg en lapp fra foreldrene mine hvor det står "André Dahl får herved lov til å delta på GetTogether." Og med underskrift? Back to the barneskole... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, men som nevnt tidligere i tråden finnes det jo ikke noen bevis for at det fatkisk er foreldrene dine som har skrevet under på denne lappen Jeg syntes det burde være fritt frem for alle, så lenge alle kan vise legitimasjon for at de er 13 år eller eldre. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, men som nevnt tidligere i tråden finnes det jo ikke noen bevis for at det fatkisk er foreldrene dine som har skrevet under på denne lappen Jeg syntes det burde være fritt frem for alle, så lenge alle kan vise legitimasjon for at de er 13 år eller eldre. Amen min "kjære" venn Bruun Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Helt enig! Det er jo ikke noe vanskelig å bare skrive en kryptisk signatur og si "Det er mamma som skrev det!"... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Selv har jeg forfalska signaturen til faren til en kamerat av meg, og lærerne kunne jo atpåtil sjekke om den stemte, så med mindre alle fra 13-17 år skal komme leid i hånda av foreldrene så er det ingen måte å sjekke det på. Men for de som arrangerer lanet er det vel ikke så farlig, det er de som kommer med falsk underskift som kan anmeldes for dokumentforfalskning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå