Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

Det blir forøvrig trolig 512 plasser.

Jeg bare lurte på en ting, valgte dere nummeret 512 fordi det er et nummer som går igjen i dataverdenen (Ram 512 MB, etc...) ?

Hvis dere skal øke det noen gang burde dere isåfall øke det med tall som forsatt går igjen i dataverdenen (1024, 2048, etc...)

Passer da ganskje fint for LAN :)

mm, det er nok fordi det er et bit-vennlig tall :yes:

1 - 2 - 4 - 8 - ..... 256 - 512 osv. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder aldersgrense så slipper vi vel inn de som vil, men de yngste må ha underskrift fra foresatte.

Kan du definere "de yngste"?

Beklager hvis dette allerede er svart på, men jeg orker ikke å lese hundrevis av poster... :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Når det gjelder aldersgrense så slipper vi vel inn de som vil, men de yngste må ha underskrift fra foresatte.

Kan du definere "de yngste"?

Beklager hvis dette allerede er svart på, men jeg orker ikke å lese hundrevis av poster... :p

Under 18 år ;)

Lenke til kommentar

Ja, men som nevnt tidligere i tråden finnes det jo ikke noen bevis for at det fatkisk er foreldrene dine som har skrevet under på denne lappen :p

Jeg syntes det burde være fritt frem for alle, så lenge alle kan vise legitimasjon for at de er 13 år eller eldre.

Lenke til kommentar
Ja, men som nevnt tidligere i tråden finnes det jo ikke noen bevis for at det fatkisk er foreldrene dine som har skrevet under på denne lappen :p

Jeg syntes det burde være fritt frem for alle, så lenge alle kan vise legitimasjon for at de er 13 år eller eldre.

Amen min "kjære" venn Bruun :D

Lenke til kommentar

Selv har jeg forfalska signaturen til faren til en kamerat av meg, og lærerne kunne jo atpåtil sjekke om den stemte, så med mindre alle fra 13-17 år skal komme leid i hånda av foreldrene så er det ingen måte å sjekke det på. Men for de som arrangerer lanet er det vel ikke så farlig, det er de som kommer med falsk underskift som kan anmeldes for dokumentforfalskning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...