SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Blir det noen aldersgrense på dette? Er bare 14 år, men pleier vel å oppføre meg ordentlig, er ikke noe spesielt sånn "fjortis" vææærsåsnill å sett nederste aldersgrense på 14, a DA KOMMER JEG!!! Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 nedre aldersgrense er 13 og jeg tviler på at bare DU kan få dem til og forandre mening Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hei, jeg har ikke lest hele tråden, men dette høres unektelig kult ut. KJØRE FRA BERGEN Jeg har muligheten å leie billig kombivarebil med plass til seks stykker og tolv pcer om det skulle være nødvendig. Sånn at hvis noen flere kunne tenke seg å spleise på leie og drivstoff så er jeg ikke fremmed for tanken på å dra EDIT: Har sendt deg PM. Endret 26. desember 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
diablo fan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 bor i mandal... er det mulighet til å sette opp buss fra kristiandsand? hva er forutsatt pris? sikkerhet? osv? go ide med GT Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Blir det noen aldersgrense på dette? Er bare 14 år, men pleier vel å oppføre meg ordentlig, er ikke noe spesielt sånn "fjortis" vææærsåsnill å sett nederste aldersgrense på 14, a DA KOMMER JEG!!! Hvorfor 14? Med 13 som aldersgrense, kommer flere med. Dessuten er ikke fjortis en alder, men en tilstand - som allerede noen har påpekt. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 bor i mandal... er det mulighet til å sette opp buss fra kristiandsand? hva er forutsatt pris? sikkerhet? osv? go ide med GT Buss fra kr.sand er allerede satt opp Prisen er vel 650kr tur/retur.. http://buss.lanpro.no Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 bor i mandal... er det mulighet til å sette opp buss fra kristiandsand? hva er forutsatt pris? sikkerhet? osv? go ide med GT Buss fra kr.sand er allerede satt opp Prisen er vel 650kr tur/retur.. http://buss.lanpro.no Det er til TG. Men den går vel til GT også når den tid kommer? Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Håper det er mulig for yngre folk å sitte ved gamlingbordet, er 23, men tror opplevelsen blir bedre om jeg sitter ved et bord med like gamle / eldre folk. (Om jeg ikke får meg en hinnsides sommerjobb og må jobbe da) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Synes det er litt dumt viss alle "fjortissene" blir sittendes ved et bord. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Synes det er litt dumt viss alle "fjortissene" blir sittendes ved et bord. Blir jo kvitt alle, da *klippe strøm og nettverkskabel på det ene bordet* Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kan vi ikke bare ha en liten "fjortiss-test" da? Testobjektene blir satt til å spille CS. Om man whiner, bruker 1337-spårk eller blir dritsur / slenger dritt o.l. blir man vist til et bord, og hvis ikke, til et annet Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kan vi ikke bare ha en liten "fjortiss-test" da? Testobjektene blir satt til å spille CS. Om man whiner, bruker 1337-spårk eller blir dritsur / slenger dritt o.l. blir man vist til et bord, og hvis ikke, til et annet Lurer på hvilket bord du havner på... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg hadde vel blitt lenka fast til "Fjortiss" bordet :/ Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 sinssykt tøfft! jeg vil være med på dette. bor bare 6 timer unna men det er ikke noe. det er vel 25-28 Juni 2005? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan er det dere finansierer dette? (Spesielt nettverket) Tar dere overskuddet fra hw.no, eller får dere det sponset? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan er det dere finansierer dette? (Spesielt nettverket)Tar dere overskuddet fra hw.no, eller får dere det sponset? Man har noe som heter billettinntekter? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan er det dere finansierer dette? (Spesielt nettverket)Tar dere overskuddet fra hw.no, eller får dere det sponset? Man har noe som heter billettinntekter? Jo, etter lanet har man det. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 bor i mandal... er det mulighet til å sette opp buss fra kristiandsand? hva er forutsatt pris? sikkerhet? osv? go ide med GT Buss fra kr.sand er allerede satt opp Prisen er vel 650kr tur/retur.. http://buss.lanpro.no Offtopic, men det var dyrt! Koster 300kr med buss fra Moss til københavn,jo. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det der er fram og tilbake. Det er mye utstyr som skal med som du må betale for å ha med. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det blir forøvrig trolig 512 plasser. Jeg bare lurte på en ting, valgte dere nummeret 512 fordi det er et nummer som går igjen i dataverdenen (Ram 512 MB, etc...) ? Hvis dere skal øke det noen gang burde dere isåfall øke det med tall som forsatt går igjen i dataverdenen (1024, 2048, etc...) Passer da ganskje fint for LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå