Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TG?

Nei, nei, dette er GT. ;)

Skal ikke være like stort...

jeg forsto det... men det bli alla(nesten som) hvis du forstår hva jeg mener?!? det blir premier og spill konkurangser osv..?

Det er ikke "alá" du prøver å skrive?

Uansett, så håper jeg GT ikke blir så likt TG.

Lenke til kommentar

hmmm, har litt lyst til å dra, men har et litt motsatt problem av de andre her, føler meg litt for "gammel". Er nemlig rundt 30 år. Det er jo ikke til å stikke under en stol at hvis de fleste deltagerne kommer til å være under 20 år, kommer jeg nok til føle meg litt alene :). Derfor jeg nesten aldri har vært på dataparty :). Ja jafår se hvordan det utvikler seg, kanskje det blir et egert oldis-bord :) hehe

Lenke til kommentar

Super bra det har jeg ikke tenkt på.. jeg blir 13 den 17. juni :D

Livet mitt blir bra allikevel, satser på og komme nedover en tur ja.

Edit:Spiller bare CS.. :blush: . Hva kommer det til og bli spilt? Og kan noen sende meg en liste over programmer jeg trenger for og ikke føle meg helt uttafor?

Mvh en glad Bloodaxe sl5p :ermm:

Endret av Bloodaxe sl5p
Lenke til kommentar

En viktig ting til jeg synes det burde arrangseres kjøring, jeg bor jo i trondheim. Og blir det arrangert kjøring tror jeg det kommer mange flere fra Trondheim. Gleder meg hvis jeg kan.

Edit: Hvordan blir data'ne behandlet på en buss tur fra Trondheim til Oslo? Pakket inn i dyner og og tepper?

Hilsen Bloodaxe sl5p

Endret av Bloodaxe sl5p
Lenke til kommentar

Det blir vel compo i CS, WC3 og et spill til.

Programmer du trenger?

Trenger vel bare anti-virus, kanskje en annen brannmur enn windows' sin. Og, tjaa.. Vel.

Hvordan pcene blir behandlet? Bra håper jeg. Men pakket inn i dyne osv så skal den vel klare seg. Jeg ville ikke latt pcen min ligge bak i en buss, jeg ville hatt den vedsiden av meg (Men jeg burde egentlig gå på piller for tvangstanker og paranoia).

Lenke til kommentar

Hei, jeg har ikke lest hele tråden, men dette høres unektelig kult ut.

KJØRE FRA BERGEN

Jeg har muligheten å leie billig kombivarebil med plass til seks stykker og tolv pcer om det skulle være nødvendig. Sånn at hvis noen flere kunne tenke seg å spleise på leie og drivstoff så er jeg ikke fremmed for tanken på å dra :)

Lenke til kommentar
hmmm, har litt lyst til å dra, men har et litt motsatt problem av de andre her, føler meg litt for "gammel". Er nemlig rundt 30 år. Det er jo ikke til å stikke under en stol at hvis de fleste deltagerne kommer til å være under 20 år, kommer jeg nok til føle meg litt alene :). Derfor jeg nesten aldri har vært på dataparty :). Ja jafår se hvordan det utvikler seg, kanskje det blir et egert oldis-bord :) hehe

Jeg nærmer meg 26 da, så ikke alle blir under 20, hehe..

Like moro uansett.

Lenke til kommentar

Jeg nærmer meg 26 da, så ikke alle blir under 20, hehe..

Like moro uansett.

26 her, og jeg blir aldri lei. tror ikke du blir alene ved oldisbordet :p

Lenke til kommentar

Jippiii, endelig et fornuftig lan.

TG er kanskje bra (har aldri vært på det), men det syns jeg egentlig blir for dyrt når det koster 645,- og er i påskeferien.. da skal jeg stå på ski. punktum.

Oslolan virker bedre men også i påskeferien, iallfall i 2005.. det blir vel kanskje i høstferien også..?

Noen som vet når sånn ca billettene kommer ut for salg?

Uansett så gleder jeg med til lan :w00t:

Lenke til kommentar

bare bra med noen som er eldre, vi nerder må holde sammen

Lenke til kommentar

jeg får ikke dra det er okey for pappa men mamma derimot...

neiiiiiiiiiii livet mitt er ødelagt.. :cry:

skyer..et lys, en mann utenfor en port ser etter navnet mitt i listen, han sier piss of og jeg må ta heisen ned flammer.. og null datamaskiner næiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. jeg er kommet til helvete.. :thumbdown:

vet noen om lan som arrangeres i trondheim da? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...