Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det, fortsatt, foreløpig ikke planlagt noe programmerings-greier? Da synes jeg hvertfall at man skal skal ha lov til å lage et program som genererer et bilde, i den freestyle-compoen.

Det er over et halvt år til dette skal forekomme. Vi har x-antall baller i luften, som er betydelig viktigere å få i orden enn hvordan konkurransene skal forekomme. Selv jeg, som er i crewet, vet ikke svaret på ditt spørsmål, ei trenger jeg å vite det et halvt år før. Alt du/dere trenger å vite rundt dette, kommer på hjemmesiden til GetTogether i GOD tid før billettsalg.

Lenke til kommentar

Kunne gjerne tengt meg å hvert der og deltatt i en og annen konkuranse. Høres kult ut å møte andre personer her fra HW og søster sidene som tilhører. Det eneste som blir et problem er jo å komme meg ditt...... Bor i Kirkenes.... Bare det sier seg selv :no:

Tviler på at jeg får overtalt fatter'n min til å kjøre meg ned til Oslo med data utstyret, blir ikke mindre tungvint å fly :( Har ikke lappen før om et år så kan ikke kjøre selv heller......

Jaja..... får se hva jeg og anangsjørene får til etter hvert :D

Lenke til kommentar
Hei alle sammen! Er det noen som vil på dataparty? Noen som har lyst å møte de andre fra forumet? Sprenge de du har kranglet med med rakettkaster? Kanskje knuse dem i en webdesign- eller musikk-compo? Eller hva med å ferdigstille casemod-biddraget ditt akkurat i tide for å rekke det neste spennende foredraget fra en av databransjens store aktører? Da er Hw.no - GetTogether noe for deg.

hørest veldig intressant ut men vet du når/hvor det kanshe blir???? :thumbup:

Endret av Blib
Lenke til kommentar
*snip*

hørest veldig intressant ut men vet du når/hvor det kanshe blir???? :thumbup:

Det blir i Oslo. Lokalet vil bli offentliggjort i god tid før billettsalg. Tidspunkt er satt til Lørdag 25.juni (kl 12:00 tror eg) til Tirsdag 28.juni (kl 17:00 tror eg). Dette er 99% sikkert at det blir disse tidene.

Techpoint; send en ny mail du, der du spør om et svar/bekreftelse. Enten har de ikke svart av en grunn, eller så har de glemt deg.

Lenke til kommentar

Høres utrolig kult ut, men (et stort men). Bor i Trondheim får sikkert haik nedover men jeg bare 12 år :p

Og hvordan spill skal det spilles?

Jeg spiller mest CS av sånne online spil...

skal arangere egen LAN snart, Noen tips?

Jeg trur dette går veldig bra og jeg gleder meg hvis jeg kan og slipper inn....

Mvh Bloodaxe sl5p

Lenke til kommentar
Høres utrolig kult ut, men (et stort men). Bor i Trondheim får sikkert haik nedover men jeg bare 12 år :p

Og hvordan spill skal det spilles?

Jeg spiller mest CS av sånne online spil...

skal arangere egen LAN snart, Noen tips?

Jeg trur dette går veldig bra og jeg gleder meg hvis jeg kan og slipper inn....

Først; velkommen til forumet! Håper du kommer til å trives her..

Så tilbake til topic;

Utrolig digg når "små" ungdommer som deg tar initiativ. Jeg digger det!

Husker selv da jeg var 12 og hadde prosjekter og drømmer om litt av hvert. Uten den prosessen hvor man lar ideene får utfolde seg, vil man ikke lære like mye.

Det var få av de prosjektene vi holdt på med når vi var mindre som fortsatt lever i dag (dvs ingen). (f.eks winmac, ett ambisiøst prosjekt om å lage et OS som var en blanding av Mac og Windows ) Men det var sinsykt morsomt og gøy og lærerikt osv.

Rommet mitt var 80% datamaskiner og chips og disketter og 5% skittentøy og resten lydanlegg. Vi hadde dataklubb og ransaket IBM's bossplass for "interessange ting". Det var tider det ...

LENGE LEVE DE BESTE ÅRENE I LIVET!

Men nok dagdrømming; dersom du blir 13 år innen 25.juni, går det helt greit for vår del at du kommer på GetTogether. Det innebærer imidlertid at du har med underskrift fra foresatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...