Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her virker jo ganske spennende, menfor min del så er det kjipt at det kun blir 80cm i bredden, da skjermene mine er litt over 1 meter brede tilsammen.

Regner med at det ikke vil være noen mulighet for å kjøpe litt ekstra plass?

Evt få garantert en plass ved enden av en rekke så kan evt en av skjermene stikke litt utenfor?

Får se ann prisen, kanskje jeg bare kjøper to plasser, hehe.

Når får vi vite nøyaktig hvor dette vil bli avholdt?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Dette her virker jo ganske spennende, menfor min del så er det kjipt at det kun blir 80cm i bredden, da skjermene mine er litt over 1 meter brede tilsammen.

Regner med at det ikke vil være noen mulighet for å kjøpe litt ekstra plass?

Evt få garantert en plass ved enden av en rekke så kan evt en av skjermene stikke litt utenfor?

Får se ann prisen, kanskje jeg bare kjøper to plasser, hehe.

Når får vi vite nøyaktig hvor dette vil bli avholdt?

Regner med vi har endelig bekreftelse på lokaler i løpet av januar.

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hva dere har planlagt av spill konkuranser. Men hvis CS er et alternativ vil jeg fraråde dere til å ikke bruke så mye tid på det, det suger....(seff vil jo cs-nerdene whine litt da :hmm: ) Finn heller andre spill.. (skytespill, strategi og bilspill?)

blir nok cs:s, har ikke prøvd det enda,men cs er greit nok noen ganger,men aldri fast...min mening da. håper det blir trackmania og noen bra skytespill.

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar

Ikke tving meg til å PM'e hele crew :ermm:

freestyle-graphics-konkurranse

Er det programmerings-compoen? Grafikk greier altså?

Edit: I Quote skriver jeg "Meg selv, litt lenger opp", men kommaet blir til alfakrøll :dontgetit:

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hva dere har planlagt av spill konkuranser. Men hvis CS er et alternativ vil jeg fraråde dere til å ikke bruke så mye tid på det, det suger....(seff vil jo cs-nerdene whine litt da :hmm: ) Finn heller andre spill.. (skytespill, strategi og bilspill?)

Så vi skal droppe CS fordi du ikke liker det?

Og Jonas, ingen vet noe om konkuransene enda, så PMer du hele crewet, så tror jeg du blir veldig, veldig dårlig likt.

Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at det vil nærmest være umulig å skaffe noe særlig med deltakere til compoer hvis man ikke har CS

Ett eksempel på dette er OFFroadLAN

130 deltakere totalt

80 av disse deltok i CS-compoen

Så arrangerte vi noen andre compoer også, som BFV, WC og UT2k4, hvor alle hadde 16 deltakere hver, vel og merke var også noen av disse deltakere i cs-compoen i tillegg.

Grunnen til at det er slik er at CS er ett enkelt spill å få tak i, det er forsåvidt lett å forstå og spille.

Og på grunn av at det ble så populært i sin tid så hadde man også høye premier på datapartyer. Og av samme grunn begynte enda flere å spille det, og så begynte ballen å rulle..

OFFroadLAN hadde som eksempel 6-7000kr i CS-Premie mens de andre spillene hadde 1000kr hver i premie.

Hvis man hadde snudd litt/gjevnet ut trenden med å enten senke CS-premien til nivået i de andre compoene, eller å øke premiene i de andre compoene opp til nivået på CS-compoen.

Å gjøre det første her vil føre til at man mister mange deltakere, å gjøre det på den andre måten vil føre til at flere vil spille/delta i de andre compoene, men til gjengjeld blir de dyrere å avholde.

Jeg vil ikke at man nødvendigvis senker CS-premien, men at man også finner andre spill og øke premiene i disse til CS-nivået.

Eksempel: Battlefield 1942/Vietnam, War Craft og andre spill som har ett oppegående miljø i Norge. (Bilspill ønsker jeg å se selv, arrangerte en Toca RD compo på OFFroadLAN 2003 med stor interesse)

Dette krever jo endel arbeid, men sånn er det jo bare.

Å arrangere ett dataparty er ikke å følge i andres fotspor, men å være litt kreativ og fremtidsrettet :)

Bare min mening.

Lenke til kommentar

Jeg tror at at dataparty som dette ikke vil bestå av så mange spillere, med tanke på at det arrangeres av de samme menneskene som drifter og driver en site om hardware, så klart har vi også gamer.no i hardware.no-nettverket, men de er nok i mindretall mot brukere som er her på grunn av overklokking.no og hardware.no, jeg for min del kan godt tenkte meg å delta på dette partiet, fordi det er mange mennesker med samme interesser og som jeg har fått et godt inntrykk av over forum, og gjerne vil bli litt bedre kjent med.

Lenke til kommentar

Tok jeg kanskje litt hardt i da. Har selv spilt cs før men sluttet fordi andre skytespill var bedre og ble så lei av den wallhacken, samt at det var alltid no tull med spillet...

Som Techpoint sa, så ville det vært litt lurt å senke premiene på cs-compoer... og heller øke litt på andre spill..

Lenke til kommentar
Tok jeg kanskje litt hardt i da. Har selv spilt cs før men sluttet fordi andre skytespill var bedre og ble så lei av den wallhacken, samt at det var alltid no tull med spillet...

Som Techpoint sa, så ville det vært litt lurt å senke premiene på cs-compoer... og heller øke litt på andre spill..

jeg syntes det burde være like premier i alle spillene. trenger jo ikke være så utrolig mye penger heller da. kan jo f.eks kanskje være gavekort fra komplett og lignende og.

Lenke til kommentar

Prøv å finne et litt kult online spill som kan spilles på LAN, og som gjerne er gratis (og lovlig) å laste ned.. Så alle som vil kan få være med på minst 1 comp, uten å måtte kjøpe eller eie et spessielt spill. Husker på inanimate, da jeg ikke hadde noen av de spillene som det var comp i :cry:

Lenke til kommentar
Prøv å finne et litt kult online spill som kan spilles på LAN, og som gjerne er gratis (og lovlig) å laste ned.. Så alle som vil kan få være med på minst 1 comp, uten å måtte kjøpe eller eie et spessielt spill. Husker på inanimate, da jeg ikke hadde noen av de spillene som det var comp i :cry:

F.eks enemy territory

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...