Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

hvordan fungerer underskrift kontrollen da?

blir det at man må vise det ved inngangen?er 13,men blir 14 før det.

er liten mulighet for meg å komme da,men jeg har ett lite håp.

vi bruker å dra på ferie til søskenbarnet mitt i Drammen,kan mase på foreldrene mine sånn at vi kan dra tidlig dit.

men hva vil det trolig koste?

mulig det har blitt svart på det før,men med isdn orker jeg ikke lese gjennom 11 sider.

Underskriftkontrollen vet jeg ikke riktig. Det mest naturlige ville vært å sjekket det ved inngangen. Men hvordan skal vi kontrollere det sånn egentlig? Om jeg var under 18, kunne ikke man kontrollert om underskriften faktisk var moren/faren min sin. Jeg kunne liksågodt skrevet under selv, uten at man hadde merket noe forskjell.

Så lenge du får lov av foreldrene dine, gjør det jo ikke noe om du er 13 eller 17 år.

Tror prisen havner på en 300-400-500 kroner :)

KGår det ikke ann for de som er 18 å vise legimitajon eller noe som beviser at de gamle nok..? De som er yngre kan jo komme med underskrift og evnt tlf nummer hjem??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke de som tar billetter gidder å ringe hjem til alle som er under 18 år. De bakerst i køen ville ikke kommet inn før dag 3. Jeg tror dette med underskrift hjemmefra blir for vanskelig å gjennomføre. Det er heller bedre om billettene kun kan kjøpes gjennom nettet via kredittkort, som man må være 18 år for å ha.

Lenke til kommentar
Tror ikke de som tar billetter gidder å ringe hjem til alle som er under 18 år. De bakerst i køen ville ikke kommet inn før dag 3. Jeg tror dette med underskrift hjemmefra blir for vanskelig å gjennomføre. Det er heller bedre om billettene kun kan kjøpes gjennom nettet via kredittkort, som man må være 18 år for å ha.

Mente ikke at man skulle ringe hjem for å sjekke de opp.. bare just in case!!

Lenke til kommentar
hvilke dato vil GT være? og hvor? ble litt forvirret :S

Det er ikkje bestemt endå, men det vil sansynligvis bli i Juni, i Oslo området.

25-28 juni.

Det vil bli i nærheten av oslo, akkurat hvor er enda ikke helt bestemt.

Dato er 99.99999999% sikker, altså er det en ufattelig liten mulighet for at den blir endret.

Lenke til kommentar

Et lite tips: Dere kan søke om å få sponset diverse premier fra alienware. De har egne sider der du kan registrere deg og få tilgang til et søknadsskjema. Eneste kravene er at det må være mer en 50 deltagere og at det må tas bilder på LAN'et som skal sendes til Alienware senest 2 uker etter datapartyet. Vet ikke om de har noen "headquarters" i Norge eller hvordan de stiller seg til å sponse dataparty i andre land, men det er verdt et forsøk!

http://www.alienware.com/sub_pages/sponsorship.aspx

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er vel alt bortsettfra security og info-crew fylt opp, men jeg er ikke helt sikker.
Det som blir aktuelt er nett crew i såfall så da er det greit... har sendt mail uansett:)

Kommet opp noen dedikert internet side?

Security-, info- og strøm-crew er de eneste som ikke er fulle. Er hvertfall det jeg har fått med meg..

Dedikert nettside er www.gettogether.no (som ikke er helt dedikert enda :p )

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er vel alt bortsettfra security og info-crew fylt opp, men jeg er ikke helt sikker.
Det som blir aktuelt er nett crew i såfall så da er det greit... har sendt mail uansett:)

Kommet opp noen dedikert internet side?

Security-, info- og strøm-crew er de eneste som ikke er fulle. Er hvertfall det jeg har fått med meg..

Dedikert nettside er www.gettogether.no (som ikke er helt dedikert enda :p )

Om jeg bare får en tilbakemelding på hva det blir til med strømmen så er strøm-crew'et fullt så det holder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...