Nervetattoo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jonas: Når lanet er tidsbegrenset er det en selvfølge at det vil være tidsbegrenset progge compo og Det var da som bare ... %#"¤/"%# Hvordan foregår compoen? Er det om å gjøre å lage noe fortest? Lage fetest greie på en viss tid? Eller lage noe, og vise til en "jury"? Hva er det dere hitill har planlagt? Vi vet ikke helt hvordan det vil bli enda, for tidlig å si. Men det vil være om å gjøre å lage det beste på den tiden man har, hva enn det blir. Er det aldersgrense på det? 13 års aldersgrense med underskrift fra foresatte for de som er under 18 år Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei... Jeg har skrudd litt lyd, og er en jævel på rigge. Likevel er det lys som er mitt alter ego. Er det sånn at dere skal ha noe lyskjøring og sånn kan jeg sikkert bidra med litt, både på design, rigg, programmering og kjøring... Jeg vet ikke om det er interessant? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hallo, alt er vel interessant, send mail til [email protected] \\Sp33D Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Jeg og TDK driver en bedrift som kan trykke t-skjorter til crewet hvis det er ønsket Eller i det hele tatt lage de offisielle GT t-skjortene Endret 19. november 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg og TDK driver en bedrift som kan trykke t-skjorter til crewet hvis det er ønsketEller i det hele tatt lage de offisielle GT t-skjortene Send en mail til [email protected] og gi oss noen priseksempler så får vi se, sørg også for å nevne hva eksemplene "inneholder". Hvor mange motiver, hvor mange unike farger, trykkmetode osv. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Det med snake var bare kødd fra min side Endret 19. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 I'm in. Hørtes ganske interessant ut. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 En ide kan jo være hallen til norges Idrettshøgskole på kringsjå, den er vel akkurat passe stor tenker jeg, med masse tilstøtende rom, har vært på andre arrangementer der som har funket bra . Men er vel litt for sent ute kanskje Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hørest kult ut. Eg er veldig interisert, sjølv om det er langt vekke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hørest kult ut. Eg er veldig interisert, sjølv om det er langt vekke. Skal ikke se bort ifra at det blir arrangert felles reiser fra rundt omkring, er mange som er interresert. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Oh, Hw-lan. Høres bra ut. Da kan jeg kompensere for mangel på bilder i vannkjølingstråden min ved å vise frem maskinen i real life Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har en liten følelse av at noen kommer til å teste hvor sikre serverne blir ... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Har en liten følelse av at noen kommer til å teste hvor sikre serverne blir ... Be my guest. For det første kommer man ikke særlig langt, for det andre kommer det nok regler mot dette (noe som innebærer utkastning dersom loggene på servern lyser rødt). edit; mr.ikke manglet Endret 24. november 2004 av jallakim Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er det ikke kanskje på tide å lage en egen hjemmeside for GetTogether? Det ville blitt litt mer oversiktelig. Med det samme, når kommer denne interesselisten ut på nett? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det kommer, det kommer. Skal ha et møte nå snart, kommer vel noe mer info etter det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det kommer nok tidsnok. Maseposter er ikke annet enn et hinder for tiden. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jonas: Når lanet er tidsbegrenset er det en selvfølge at det vil være tidsbegrenset progge compo og Det var da som bare ... %#"¤/"%# Hvordan foregår compoen? Er det om å gjøre å lage noe fortest? Lage fetest greie på en viss tid? Eller lage noe, og vise til en "jury"? Hva er det dere hitill har planlagt? Vi vet ikke helt hvordan det vil bli enda, for tidlig å si. Men det vil være om å gjøre å lage det beste på den tiden man har, hva enn det blir. Er det aldersgrense på det? 13 års aldersgrense med underskrift fra foresatte for de som er under 18 år hvordan fungerer underskrift kontrollen da? blir det at man må vise det ved inngangen?er 13,men blir 14 før det. er liten mulighet for meg å komme da,men jeg har ett lite håp. vi bruker å dra på ferie til søskenbarnet mitt i Drammen,kan mase på foreldrene mine sånn at vi kan dra tidlig dit. men hva vil det trolig koste? mulig det har blitt svart på det før,men med isdn orker jeg ikke lese gjennom 11 sider. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hvordan fungerer underskrift kontrollen da?blir det at man må vise det ved inngangen?er 13,men blir 14 før det. er liten mulighet for meg å komme da,men jeg har ett lite håp. vi bruker å dra på ferie til søskenbarnet mitt i Drammen,kan mase på foreldrene mine sånn at vi kan dra tidlig dit. men hva vil det trolig koste? mulig det har blitt svart på det før,men med isdn orker jeg ikke lese gjennom 11 sider. Underskriftkontrollen vet jeg ikke riktig. Det mest naturlige ville vært å sjekket det ved inngangen. Men hvordan skal vi kontrollere det sånn egentlig? Om jeg var under 18, kunne ikke man kontrollert om underskriften faktisk var moren/faren min sin. Jeg kunne liksågodt skrevet under selv, uten at man hadde merket noe forskjell. Så lenge du får lov av foreldrene dine, gjør det jo ikke noe om du er 13 eller 17 år. Tror prisen havner på en 300-400-500 kroner Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg kan vel stille som securitycrew, hvis det fortsatt er bruk for det. Får sende mail i morgen, når jeg er litt mer våken og kan formulere meg noenlunde riktig. Forøvrig avhenger det at jeg får transport fra Bergen (får vel PM'e Jallakim óg, da, i morgen). Gleder meg allerede, og håper det blir noe av (for min del). Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg skal lage litt mer seriøst rundt det med transport fra Bergen. Dato, lokale og klokkeslett må fastsettes først. Kommer tilbake med mer info om pris etc på GT's hjemmesider, eller her i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå