Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

Jonas: Når lanet er tidsbegrenset er det en selvfølge at det vil være tidsbegrenset progge compo og

Det var da som bare ... %#"¤/"%#

Hvordan foregår compoen? Er det om å gjøre å lage noe fortest? Lage fetest greie på en viss tid? Eller lage noe, og vise til en "jury"?

Hva er det dere hitill har planlagt?

Vi vet ikke helt hvordan det vil bli enda, for tidlig å si. Men det vil være om å gjøre å lage det beste på den tiden man har, hva enn det blir.

Er det aldersgrense på det?

13 års aldersgrense med underskrift fra foresatte for de som er under 18 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei...

Jeg har skrudd litt lyd, og er en jævel på rigge. Likevel er det lys som er mitt alter ego. Er det sånn at dere skal ha noe lyskjøring og sånn kan jeg sikkert bidra med litt, både på design, rigg, programmering og kjøring... Jeg vet ikke om det er interessant?

Lenke til kommentar
Har en liten følelse av at noen kommer til å teste hvor sikre serverne blir ...  :p

Be my guest. For det første kommer man ikke særlig langt, for det andre kommer det nok regler mot dette (noe som innebærer utkastning dersom loggene på servern lyser rødt).

edit; mr.ikke manglet

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Jonas: Når lanet er tidsbegrenset er det en selvfølge at det vil være tidsbegrenset progge compo og

Det var da som bare ... %#"¤/"%#

Hvordan foregår compoen? Er det om å gjøre å lage noe fortest? Lage fetest greie på en viss tid? Eller lage noe, og vise til en "jury"?

Hva er det dere hitill har planlagt?

Vi vet ikke helt hvordan det vil bli enda, for tidlig å si. Men det vil være om å gjøre å lage det beste på den tiden man har, hva enn det blir.

Er det aldersgrense på det?

13 års aldersgrense med underskrift fra foresatte for de som er under 18 år

hvordan fungerer underskrift kontrollen da?

blir det at man må vise det ved inngangen?er 13,men blir 14 før det.

er liten mulighet for meg å komme da,men jeg har ett lite håp.

vi bruker å dra på ferie til søskenbarnet mitt i Drammen,kan mase på foreldrene mine sånn at vi kan dra tidlig dit.

men hva vil det trolig koste?

mulig det har blitt svart på det før,men med isdn orker jeg ikke lese gjennom 11 sider.

Lenke til kommentar
hvordan fungerer underskrift kontrollen da?

blir det at man må vise det ved inngangen?er 13,men blir 14 før det.

er liten mulighet for meg å komme da,men jeg har ett lite håp.

vi bruker å dra på ferie til søskenbarnet mitt i Drammen,kan mase på foreldrene mine sånn at vi kan dra tidlig dit.

men hva vil det trolig koste?

mulig det har blitt svart på det før,men med isdn orker jeg ikke lese gjennom 11 sider.

Underskriftkontrollen vet jeg ikke riktig. Det mest naturlige ville vært å sjekket det ved inngangen. Men hvordan skal vi kontrollere det sånn egentlig? Om jeg var under 18, kunne ikke man kontrollert om underskriften faktisk var moren/faren min sin. Jeg kunne liksågodt skrevet under selv, uten at man hadde merket noe forskjell.

Så lenge du får lov av foreldrene dine, gjør det jo ikke noe om du er 13 eller 17 år.

Tror prisen havner på en 300-400-500 kroner :)

Lenke til kommentar

Jeg kan vel stille som securitycrew, hvis det fortsatt er bruk for det. Får sende mail i morgen, når jeg er litt mer våken og kan formulere meg noenlunde riktig.

Forøvrig avhenger det at jeg får transport fra Bergen (får vel PM'e Jallakim óg, da, i morgen).

Gleder meg allerede, og håper det blir noe av (for min del).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...