jocke Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) kan vi bestille biletter i dag? Dette høres skikkelig fett ut! Men er det sånn at det bare er for hw.no medlemmer? eller? Hjelper å lese tråden før man spør. Da hadde du nemlig ikke trengt å spørre. Billetter er ikke å få kjøpt enda. Snart vil det bli lagt ut en interesseliste, hvor hw-medlemmer får anledning til å melde sin interesse. Om alle bilettene blir reservert hw-medlemmer, vet jeg ikke. De billettene som da er til overs/ikke reservert, blir lagt ut på nettet for salg. Endret 15. november 2004 av knatten Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) kom på noen ting som hadde vært bra. Få en eller annen hvitevareprodusent med å stille opp med vannkokere/microbølgeovner+++ Ta også og kontakt stabburet for å spør om de er interisert med å sponse LAN'et med pizza/pizzatoast. Og kanskje coca-cola company? Og legg dere på en litt bedre brus-pris en oslolan.. De solgte 1liter cola for 30,- :/ /Clvn Oslolan hadde ikke noe salg av mat eller drikke.. Den dumme sjappa i toppen av tribunen hadde enerett på slikt.. Var en av kriteriene for å bruke hallen de var i. Vannkokere og mikroer bør ha sin egen plass hvor folk kan koble disse til. Dere får mest sannsynlig ikke lov til å bruke slike elektriske saker der dere sitter p.g.a. brannfaren.. Dette gjelder igrunn kjøleskap og.. men det må vel HW folka ta stilling til selv.. Endret 15. november 2004 av Duplo Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kom på en kjempeide på hvor LAN-et brurde vært! Hvorfor ikke i NIX sitt lokale? eller et over gaten?? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 LANet vil være åpent for alle, både hw-medlemmer og andre. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Kan jeg få være medlem/sjef over/i über1337-mobile-crew? Høres fett ut med hw-lan Endret 15. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan jeg få være medlem/sjef over/i über1337-mobile-crew? Høres fett ut med hw-lan Et stor-elite-mobilt-crew? Hva i alle dager er det om jeg tør spørre Er det et crew som kan er utrolig gode på å være mobile Det er uansett ikke et crew vi har med i planene. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vannkokere og mikroer bør ha sin egen plass hvor folk kan koble disse til. Dere får mest sannsynlig ikke lov til å bruke slike elektriske saker der dere sitter p.g.a. brannfaren.. Dette gjelder igrunn kjøleskap og.. men det må vel HW folka ta stilling til selv.. Det er vel helst den store faren for feil på strømnettet som gjør at man ikke skal bruke hvitevarer på samme bord som pc'er.. Jordfeil er alltid en fin ting å ha på ett dataparty lissom Noe som også kan gå utover sikkerheten til deltakerene.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan jeg få være medlem/sjef over/i über1337-mobile-crew? Høres fett ut med hw-lan Et stor-elite-mobilt-crew? Hva i alle dager er det om jeg tør spørre Er det et crew som kan er utrolig gode på å være mobile Det er uansett ikke et crew vi har med i planene. meg bekjent betyr über "over". Så det blir en overelite av et mobilnerde-team med mobilnerder som passer på at de som sitter der faktisk er ekte nerder, og har kunnskaper som går utover vanlig hardware Det blir selvfølgelig arrangert kunnskapskonkurranser, minigolf-mesterskap samt andre spill-mesterskap i forskjellige mobilspill Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan jeg få være medlem/sjef over/i über1337-mobile-crew? Høres fett ut med hw-lan Et stor-elite-mobilt-crew? Hva i alle dager er det om jeg tør spørre Er det et crew som kan er utrolig gode på å være mobile Det er uansett ikke et crew vi har med i planene. meg bekjent betyr über "over". Så det blir en overelite av et mobilnerde-team med mobilnerder som passer på at de som sitter der faktisk er ekte nerder, og har kunnskaper som går utover vanlig hardware Det blir selvfølgelig arrangert kunnskapskonkurranser, minigolf-mesterskap samt andre spill-mesterskap i forskjellige mobilspill Hva er første premien i snake?? 1kg Gull Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 en kilo epler til slangen din Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hva er første premien i snake?? 1kg Gull leet-mobile gamer? Hva med følgende konkurranser: Snake: Om å gjøre å få flest poeng. Vinnerer vinner et eller annet. Accepted mobiles: Nokia 3310 pluss alle series 40-mobiler med støtte for Snake. (Series 40 = nokiamobiler med liten skjerm). og/eller Minigolf: om å gjøre å få en best mulig score Accepted mobiles: Alle Sony Ericsson-telefoner med spillet innstallert. Endret 16. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva er første premien i snake?? 1kg Gull leet-mobile gamer? Hva med følgende konkurranser: Snake: Om å gjøre å få flest poeng. Vinnerer vinner et eller annet. Accepted mobiles: Nokia 3310 pluss alle series 40-mobiler med støtte for Snake. (Series 40 = nokiamobiler med liten skjerm). og/eller Minigolf: om å gjøre å få en best mulig score Accepted mobiles: Alle Sony Ericsson-telefoner med spillet innstallert. Du sikter til snake 1 eller 2? Har 4019(ellerno) som rekord på snake2, så skulle vel klart å fått noen få poeng.. Er det ønskelig at crewmedlemmene i enkelte crew er eldre en i andre? F.eks: Info crew kan ikke bare være 12 åringer? eller? Og security da? vil det være slik som på PP? security på PP= stor lommelykt, trøtt som pokker og vekke alle som ligger og sover på plassene sine.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det må jeg være! Jeg ble brutalt vekket på TG. "Øyh, kan ikke sove der!" Skal be om å få morgenvakta Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Er fotograf, så jeg kan kanskje stille som kameramann, dersom behovet er der. Hvis jeg er i Norge da, på den tiden. EDIT: Hups! Så ikke at stillingen allerede var besatt. Endret 18. november 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Natrium: Snake 2 ja. av den enkle grunn jeg regner med det er flest folk med mobil støtte for det spillet fremfor vanlig snake som vi så på 5210 o.l. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har en 3330 jeg godt kan donere til Snake2 spilling. Forresten, det var slik av medlemmer av crew'et måtte kjøpe billett? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Eller så kan programmeringskonkuransen være å lage snake til PC, også kan det brukes i snake konkuransen =P Endret 17. november 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er det aldersgrense på det? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nei, men personer under 18 år må ha underskrift fra foreldre hørte jeg noe snakk om. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jonas: Når lanet er tidsbegrenset er det en selvfølge at det vil være tidsbegrenset progge compo og Det var da som bare ... %#"¤/"%# Hvordan foregår compoen? Er det om å gjøre å lage noe fortest? Lage fetest greie på en viss tid? Eller lage noe, og vise til en "jury"? Hva er det dere hitill har planlagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå