Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)

Anbefalte innlegg

kan vi bestille biletter i dag? ;)

Dette høres skikkelig fett ut! Men er det sånn at det bare er for hw.no medlemmer? eller?

Hjelper å lese tråden før man spør. Da hadde du nemlig ikke trengt å spørre.

Billetter er ikke å få kjøpt enda. Snart vil det bli lagt ut en interesseliste, hvor hw-medlemmer får anledning til å melde sin interesse. Om alle bilettene blir reservert hw-medlemmer, vet jeg ikke. De billettene som da er til overs/ikke reservert, blir lagt ut på nettet for salg.

Endret av knatten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kom på noen ting som hadde vært bra.

Få en eller annen hvitevareprodusent med å stille opp med vannkokere/microbølgeovner+++

Ta også og kontakt stabburet for å spør om de er interisert med å sponse LAN'et med pizza/pizzatoast. Og kanskje coca-cola company? Og legg dere på en litt bedre brus-pris en oslolan.. De solgte 1liter cola for 30,- :/

/Clvn

Oslolan hadde ikke noe salg av mat eller drikke..

Den dumme sjappa i toppen av tribunen hadde enerett på slikt.. Var en av kriteriene for å bruke hallen de var i.

Vannkokere og mikroer bør ha sin egen plass hvor folk kan koble disse til. Dere får mest sannsynlig ikke lov til å bruke slike elektriske saker der dere sitter p.g.a. brannfaren..

Dette gjelder igrunn kjøleskap og.. men det må vel HW folka ta stilling til selv..

Endret av Duplo
Lenke til kommentar
Vannkokere og mikroer bør ha sin egen plass hvor folk kan koble disse til. Dere får mest sannsynlig ikke lov til å bruke slike elektriske saker der dere sitter p.g.a. brannfaren..

Dette gjelder igrunn kjøleskap og.. men det må vel HW folka ta stilling til selv..

Det er vel helst den store faren for feil på strømnettet som gjør at man ikke skal bruke hvitevarer på samme bord som pc'er..

Jordfeil er alltid en fin ting å ha på ett dataparty lissom :thumbup:

Noe som også kan gå utover sikkerheten til deltakerene..

Lenke til kommentar
Kan jeg få være medlem/sjef over/i über1337-mobile-crew? :p Høres fett ut med hw-lan :D

Et stor-elite-mobilt-crew? Hva i alle dager er det om jeg tør spørre :)

Er det et crew som kan er utrolig gode på å være mobile :p

Det er uansett ikke et crew vi har med i planene.

meg bekjent betyr über "over". Så det blir en overelite av et mobilnerde-team med mobilnerder som passer på at de som sitter der faktisk er ekte nerder, og har kunnskaper som går utover vanlig hardware :)

Det blir selvfølgelig arrangert kunnskapskonkurranser, minigolf-mesterskap samt andre spill-mesterskap i forskjellige mobilspill :love:

Lenke til kommentar
Kan jeg få være medlem/sjef over/i über1337-mobile-crew? :p Høres fett ut med hw-lan :D

Et stor-elite-mobilt-crew? Hva i alle dager er det om jeg tør spørre :)

Er det et crew som kan er utrolig gode på å være mobile :p

Det er uansett ikke et crew vi har med i planene.

meg bekjent betyr über "over". Så det blir en overelite av et mobilnerde-team med mobilnerder som passer på at de som sitter der faktisk er ekte nerder, og har kunnskaper som går utover vanlig hardware :)

Det blir selvfølgelig arrangert kunnskapskonkurranser, minigolf-mesterskap samt andre spill-mesterskap i forskjellige mobilspill :love:

Hva er første premien i snake?? 1kg Gull :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Hva er første premien i snake?? 1kg Gull  :dribble:  :dribble:

leet-mobile gamer? :p

Hva med følgende konkurranser:

Snake: Om å gjøre å få flest poeng. Vinnerer vinner et eller annet.

Accepted mobiles:

Nokia 3310 pluss alle series 40-mobiler med støtte for Snake. (Series 40 = nokiamobiler med liten skjerm).

og/eller Minigolf: om å gjøre å få en best mulig score

Accepted mobiles:

Alle Sony Ericsson-telefoner med spillet innstallert.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Hva er første premien i snake?? 1kg Gull  :dribble:  :dribble:

leet-mobile gamer? :p

Hva med følgende konkurranser:

Snake: Om å gjøre å få flest poeng. Vinnerer vinner et eller annet.

Accepted mobiles:

Nokia 3310 pluss alle series 40-mobiler med støtte for Snake. (Series 40 = nokiamobiler med liten skjerm).

og/eller Minigolf: om å gjøre å få en best mulig score

Accepted mobiles:

Alle Sony Ericsson-telefoner med spillet innstallert.

Du sikter til snake 1 eller 2?

Har 4019(ellerno) som rekord på snake2, så skulle vel klart å fått noen få poeng.. :)

Er det ønskelig at crewmedlemmene i enkelte crew er eldre en i andre?

F.eks: Info crew kan ikke bare være 12 åringer? eller?

Og security da? vil det være slik som på PP? security på PP= stor lommelykt, trøtt som pokker og vekke alle som ligger og sover på plassene sine.. ;)

Lenke til kommentar
Jonas: Når lanet er tidsbegrenset er det en selvfølge at det vil være tidsbegrenset progge compo og

Det var da som bare ... %#"¤/"%#

Hvordan foregår compoen? Er det om å gjøre å lage noe fortest? Lage fetest greie på en viss tid? Eller lage noe, og vise til en "jury"?

Hva er det dere hitill har planlagt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...