mikaelt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg leter etter et gratis webhotell, som har støtte for mysql og php. Sånn at jeg kan opprette etter phpbb2 forum. Noen forslag? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Start.no har så vidt jeg vet ikke støtte for MySQL, men frac.dk (riktig?) har vel det. For å registrere deg der må du for øvrig ha en dansk mailadresse (@xx.dk) Endret 1. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Får ikke koblet til ftp-serveren til frac.dk! Kommer opp 426: Data Transfer Failed Bruker AceFTP. Får heller ikke til å connecte når jeg bruker IE heller. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er du sikker på at kontoen din er aktivert? Det kan ta litt tid, eller så kan det hende du må gjøre noe selv for det og. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg får connecta, men ikke overført filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå