Rawen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Min D-Link 624 har tatt kvelden. Vurderer å gå over til annet merke siden jeg ikke har vært 100% fornøyd med den. Hvilke routere utmerker seg i tester for tiden? Noen forslag/gode tilbud ute å går? I laptopen min har jeg Dell's 54 mbit kort. I den stasjonære har jeg D-link 54 mbit kort (støtter opp til 108 mbit). Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Asus har gode resultater. Mulig det ligger noe anbefalinger inne hos www.barbara.no -Chief- Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg vil anbefale Linksys WRT54GS hvis du vil ha en avansert ruter. Kjører Linux og det finnes et hav av tredjeparts firmware som åpner for mange muligheter. Støtter 108mbit 'hacket' Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har selv Linksys WRT54G, og er kjempefornøyd... ..og at linksys er en del av cisco er jo kos Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Linksys WRT54G med hacka sveasof firmware er en router til 2000 kr med finesser som bare 10 tusen kroners routere har .. Den er rett og slett GENIAL !! ' Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har selv Linksys WRT54G, og er kjempefornøyd... ..og at linksys er en del av cisco er jo kos Husker Linksys før Cisco kjøpte dem opp. Det var ikke mye å skryte av. Cisco er jo Rols Roys av nettverksprodukter. Koster flesk uansett. For at de skal kunne selge billige produkter kjøpte de opp Linksys. Så Linksys er ganske bra. Bruker vistnok ganske bra radioer i de ruterene sine også. -Chief- Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja, synes jeg har veldig bra rekkevidde på våre APer nå.. (6 stk WAP54G på en VGS, i motsetning til 10 D-link ) speeden er kos og.. liker dem jeg derfor jeg kjøpte en til å ha hjemme og. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan selvsagt anbefale den vi bruker, men det er jo en hel liga over. Vi bruker Cisco Aironet AP1231G. Den er bare enormt bra. Tror jeg må nett sjekke ut den Linksys saken. -Chief- Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Satt opp 2 stk WRT54G i WDS og det funka MEGET bra og etter jeg "overklokka" sende styrken fra 28 mW til 251 fikk jeg "litt" bedre signal og rekkevidde på routerene hehe .. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Satt opp 2 stk WRT54G i WDS og det funka MEGET bra og etter jeg "overklokka" sende styrken fra 28 mW til 251 fikk jeg "litt" bedre signal og rekkevidde på routerene hehe .. Kan du forklare hvordan du gjorde det? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Kan du forklare hvordan du gjorde det? Hvordan jeg satt den opp i WDS eller hvordan jeg overklokka den ? Endret 2. november 2004 av bergetun Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har WRT54GS selv, kjempefornøyd Hadde ZyXEL 650HW-33 før, den er også bra, men ikke på langt så bra som Linksysen IMO. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Bergtun.... Den overklokkinga av routeren virker interessangt. Kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå