mikaelt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva synes du er den beste nettauksjonen? Jeg har bare hørt om gibud.no og qxl.no Finnes det noen andre? Er det noen andre som kan måle seg med qxl.no? Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg synes QXL.no er den beste. Vet ikke om så mange andre da... Endret 1. november 2004 av frozen_cpu Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ingenting som slår eBay da.. Helt ufattelig hvor mye rart man finner der. Ellers er jo Netthandelen.no populær.. Kan også finne mye fine og billige saker på www.tradera.com - som er den største svenske auksjonssiden, såvidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 www.netthandelen.no er vel et godt alternativ. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 De gangene jeg har søk etter noe på E-bay, så har jeg funnet det. Og en av tingene var en ganske sær ting... en gammel Yamaha synthesizer, en litt sjelden modell. Den fant jeg flere av. I et angrep av nostalgi, søkte jeg også etter et Solina orgel (kjøpte det ikke da) som foreldrene mine hadde før, og fant det! Men jeg selger mest på QXL, for det er så mye lettere med tanke på postgang og så videre. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ebay har alt http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...7110118219&rd=1 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Det var da ingenting. Fant en "lettere slitt mann"HER som også kunne gjøre noe hagearbeid hvis han ble mast nok på :!: Eller hva med LEIRE som er spadd opp fra hagen. Hun påstår at hun faktisk har solgt 3 stk poser allerede. Endret 1. november 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det mulig. eBay er fantastisk. En sikker vinner på et nachspiel som begynner å dabbe av. -Chief- Lenke til kommentar
Makky Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det mulig. eBay er fantastisk. En sikker vinner på et nachspiel som begynner å dabbe av. -Chief- Ja..man kan ha drikkelek der taperen må legge seg ut anbud på ebay LOL Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Now we're talkin' Dette kan sikkert kombineres med Postman Pat/Tiquila drikkeleken. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå