KickF Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Har eit aldri så lite problem her. Har mista ntfs partisjonen med masse filer som eg gjerne skulle hatt tilbake ... nokon som veit om eit gratis verktøy som kan gjennopprette dataene til meg ... har prøvd getdataback & restore my files, men begge av desse shareware proigramma er begrensa slik at eg ikkje får kopiert tilbake dei tapte dataene. Hadde ein gong i tida eit fint lite programm som gjennopretta data som var tapte,men det var vel berre det at det programmet som var gratis kommer eg ikkje på kva heiter no. Hadde vært fint om nokon kunne gje meg litt hjelp her ... Endret 1. november 2004 av KickF Lenke til kommentar
KickF Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hey ingen som kan hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har du prøvd med "system restore"? Hvis ikke, gå på startikonet, trykk så på "Help and support". Deretter trykker du på "system restore". Så velger du dato du vil gå tilbake til utifra en slags kalender. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå