surferxy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Er ute etter et trådløst nettverk. Kom derfor over dette på Elkjøp: TOPCOM SKYRACER244 Trådløs XDSL router KR 1195 TOPCOM SKYRACER3044 Trådløst PCMCIA kort til din bærbare PC kr 495,- Pakketilbud. Der begge ovennevte produkter er med. Pakke pris Kr 399,- Løp og kjøp???? Kommentarer?? surfer Endret 1. november 2004 av surferxy Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg ville løpt og kjøpt, er det skrap så benytter du deg bare av "fornøydgarantien" eller hva det er de kaller det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hm.. det eneste negative er 11MBit, men ellers så det tilbudet svært bra ut. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ser jo nesten ut som en trykkleif... Men jeg bestilte det på nett, og da kan de vel ikke angre seg på prisen? Hva kan grunnen være til at det er så billig i forhold til enkeltvareprisen? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 dumping av varer? 11mbit standarden begynner å bli gammel, og raskere utstyr 54mbps og 104mbps tar over... ser ut til at de prøver å bli kvitt lageret men dersom det er et bra merke: LØP OG KJØP Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Nå er prisen plutselig 799, eller er det jeg som ser skjevt? Bestilte for 5 min siden til 399.. hehe..' Edit: Nå var det tilbake til 399... Mulig jeg fortsatt ikke har stått opp. Endret 1. november 2004 av KoKo_ Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Nå er prisen plutselig 799, eller er det jeg som ser skjevt?Bestilte for 5 min siden til 399.. hehe..' Edit: Nå var det tilbake til 399... Mulig jeg fortsatt ikke har stått opp. Nå er det kr 799, og jeg er våken. Kan være at de også synes det var for billig....!! Men nå er det vel heller for dyrt. Da er vel Phillips pakka bedre. surfer Endret 1. november 2004 av surferxy Lenke til kommentar
knut Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nå var prisen 399 igjen ja, kan jo ikke si noe annet enn at det er billig. Har testet den samme routeren under et annet navn for halvannet år siden her: http://barbara.no/art.php?artikkelid=784 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen andre som har testet denne? Eller bruker denne? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Mange på elkjip sine sider eller ..utrolig treig.. Finner ikke den pakken jeg.....Link takk Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Denne(router) og Denne(Netverkskort) Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Men hvor er pakken? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Pakken har de vist fjernet... Men dette er innholdet! Denne(router) og Denne(Netverkskort) Endret 9. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
nixon Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Men hvor er pakken? Her er linken til pakketilbudet (vet ikke hvordan man lager kortere link): http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Jeg kjøpte disse produktene. De virker helt fint. Dette er en link til lovdata Dette er også en link til lovdata Dette er en vanlig henvisning til lovdata: http://www.lovdata.no Endret 23. november 2004 av nixon Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå har jeg motatt denne pakken. Virker som en helt grei Router! har bare ett problem får ikke til å koble meg opp til xb-connect. (spille online på xbox. ikke Live) Noen som vet hvordan jeg kan ordne dette??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå