tilfeldignavn Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hei. Jeg har tenkt å foreta noen utskriftninger i maskinen min, og i den forbindelse ønsker jeg å selge en 512 MB SDRAM brikke. Men jeg ønsker å være sikker på at den fungere 100 % (har ikke opplevd noe trøbbel med brikken før) før jeg evt. selger den. Finnes det noe software som kan teste RAM brikker? Endret 1. november 2004 av tilfeldignavn Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jepp... ikke at jeg husker hva de het nå, men det finnes Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du kan laste ned Memtest86 er et veldig bra program. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Har du prøvd programmet?, hvis så kunne du ha gitt meg en rask innføring om hva som skjer og hvor lang tid der tar å utføre testene? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja jeg har brukt dette programmet, det safeste er vel å kjøre full test... Jeg bruker å kjøre dette programmet fra noen timer til flere dager. Jeg vil anbefale deg å laste ned ISO'en som du brenner til cd og booter fra. Er bare å prøve i vei, er ikke så vanskelig program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå