Barry White Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hei! Nå er jeg j****vla lei av at jeg skrur av alarmen i søvne, så bare skal slappe av litt og forsover meg. Derfor tenkte jeg at hvis jeg skrur på romlyset så ville det gå greit, hvor vanskelig er dette? noen som har noen fiffige tips å råd? Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Høres lurt ut! Burde ikke være det største problemet, men prøv under Overklokking > PSU og Elektronikk eller no, større sjanse der kanskje? Lenke til kommentar
meeko Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Den dyre måten: Bodyclock Den "billige" måten: Koblingsur Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Det du kan gjøre er å bruke en rele bryter for å slå på lyset. Så når signalet går til klokken at alarmen skal gå, så går det også signal til releet at lyset skal bli slått på. Men med mindre du er en fiffig elektriker så vil jeg fraråde deg å leke med sånt. Du ligger tross alt å søv når dette skal fungere. En ganske enkel ting du kan gjøre er å bare kjøpe en klokkebryter som sagt tidligere som settes i stikkontakten, som slår på strøm til et gitt tidspunkt. Noe som vi bruker hjemme på utelys. Vil tru det vil ha samme nytte, og er tross alt trygt, å går ikke ut over forsikringa når huset tar fyr. Endret 1. november 2004 av Xyrez Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du forsov deg igjen ja.. Vi har en sånn klokkebryter som nevnt tidligere, og den hadde jo vært genial å bruke til det formålet. Tester i natt! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 "snakk" med noken døve folk dei har slike vekkeklokker... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 kom på ein ting til.. kva med å koble slik "romperister"(sub element for heimekino) til senga på undersida og ha anlegg kobla til der med enten Kylie minoque med "slow" eller ein eller annan bass test... det får deg garantert ut av senga ut at du vekker andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå